Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. szeptember 6., kedd

Autumn Cat Sampler



Újrarendeltem ezt az őszi képet és most egy hét alatt meg is érkezett. Ez sem volt ajánlva feladva, a megrendelőlapon ilyen kérelemmel élni nem is lehet. Érdekes, hogy erre csak most figyeltem fel, eddig ugyanis egy csomagom sem tűnt el. Most Amerikából kértem és tudom, hogy már írtam, de nem tudok betelni vele, hogy ott minden mennyivel olcsóbb mint Európában. Ezért választottam még ötféle "szuperfonalat" is darabja nincs 200 Ft. Itt Budapesten a DMC-t 250-ért veszem! Ott 100 Ft. Nem mindegy!
Este hozzá is kezdtem a várva várt képemhez:




Újra érik az eper, kevéske és apró, de igazi csemege. Azt hittem végre enyhébbek lesznek a nappalok, de nem sok minden változott. A nap éget és locsolni is kellett, minket elkerült az eső. Vasárnap még elmentünk a strandra egy jó nagyot pancsolni, le is égtünk, de az még jól esett. Mostanra már sokallom ezt a meleget. Már várom az őszt a hangulatával együtt.

8 megjegyzés:

Nagymamis 2011. szeptember 6. 19:15  

Beáta ez az ősz kép is nagyon szép lesz! És milyen jó, hogy rátaláltál erre a beszerzési forrásra! Valóban nagy az árkülönbség. Az epred nagyon gusztusos, és tényleg ilyenkor igazi csemegének számít. Nálunk sem volt eső, talán mára már nem volt az a forróság. Sajnos a kertemet nagyon megviselte ez a forróság! És érdekes módon a gyomnövények virulnak! Hát nem bosszantó? Most sütöm a sütőben a szilvalekvárt....holnap pedig az apukám hoz még barackot.....Te hogy szoktad elrakni?

Unknown 2011. szeptember 6. 19:42  

Blogodban válaszoltam.

Diana3021 2011. szeptember 6. 19:47  

Szia!
Nagyon szépséges lesz az őszi képed!!
Elárulod az amerikai beszerzési forrásod elérhetőségét? Üdv:Diana

Unknown 2011. szeptember 6. 19:50  

Szia Diána! Persze:123 Stitch.

Vera 2011. szeptember 6. 21:52  

Már voltam itt és gondolkodtam...nem szeretnék badarságot mondani... tehát ne vedd száz százaléknak, de valahol olvastam hogy lányok DMc vettek 100ft körül...
bár gyönyörű színük van a fonalaknak.. Itt a blogoló lányok is árulnak , tán megnézhetted az nem kerül pénzbe, nem tudom postaköltség mennyi... főleg hogy hol vették ilyen olcson a DMC-ét
Az epred nagyon guszta...
megsugom küldeni akartunk túros batyut e- mailon és nem sikerült ami

Unknown 2011. szeptember 6. 22:17  

Vera:Amerikában olcsó szinte minden.Nézz rá:123 Stitch

gromine 2011. szeptember 7. 8:43  

Nagyon szép képet rendeltél !!

erdoseva55 2011. szeptember 7. 22:03  

Micsoda gyönyörűség! Nagyon szépséges lesz és nagyon hangulatos:)