Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. szeptember 22., csütörtök

Egy őszi cica


Ez a kép központja és szerettem készíteni. Szépek a dísztök színei, a cicákat meg nagyon szeretem.
Szívesen nézelődöm a sétáim során és ma láttam először őszi színekben fát. Igaz, hogy a termése volt barna, nem a levele, de azok sárgák és zöldek, együtt pedig gyönyörű volt az egész. Emlékszem tavaly nagyon szerettem volna szép őszi képet készíteni, de a sok eső miatt csak rothadó leveleket láttam mindenhol. Idén remélem nem felejtem el és néha magammal viszem a fényképezőgépet, mert muszáj szép őszi képet csinálnom.
Mikor autóval jártam mindenhova észre sem vettem a körülöttem levő világot. Az nagyon más. Csak a kressztáblák, gyalogosok és gyors a haladás. Mióta gyalogosan közlekedem nem győzöm csodálni milyen szép a természet. Évekig észre sem vettem.

8 megjegyzés:

Eliz 2011. szeptember 22. 17:41  

Csodálatos ez a kép nagyon tetszik.
Hát ebben a rohanó világban , bizony ha autóval közlekedünk semmit sem veszünk észre.
Lesz foljtatása is tél,tavasz, nyár?

Unknown 2011. szeptember 22. 17:49  

Ennek a sorozatnak nem,de téli samplerem van Janlynn-től és a téli időszakban elő is veszem.

Tündérke 2011. szeptember 22. 18:35  

Nagyon szépen alakul :-)

Vera 2011. szeptember 22. 18:42  

Alakul nagyon szépen..Ezek a színek... igazán jó ránézni... Ráadásul ez a cicus.... meg a tököcske...
Kíváncsian várom a többit is...

Olyan gyorsan jött , vagy jön az ősz, hogy észre sem vesszük hogy elmúlt..
Egyik nap gyönyörű színekben pompázott a vad szölő, pár nap múlva a földön volt..

Unknown 2011. szeptember 22. 19:05  

Vera!De kár.hogy nem fényképezted le!Igazad van a gyors elmúlással kapcsolatban.Szinte biztos vagyok benne,hogy hírtelen egyik napról a másikra kell befűteni,mert ma még napfürdőzünk,egy hét múlva megfagyunk.

Nagymamis 2011. szeptember 22. 19:13  

Beáta az előttem szólók szinte mindent leírtak, csatlakozom én is......meseszép!

gromine 2011. szeptember 22. 19:37  

Gyönyörű lesz, és milyen gyorsan haladsz !!

Anne 2011. szeptember 24. 11:49  

Szia. Imádom ezt, nagyon színes. Talán még én is elkészíteném valamikor, de annyi minden van még ami tervben. Más munkáid is kivétel nélkül tetszenek. :)