Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. szeptember 13., kedd

Janlynn képem új részlete


Már van egy fácánom is, ha ez a madár az. A képen ősz van, a naptár is azt mutatja, kint meg 30 fok. Nekem furcsa.


Tiramisut készítettem ma és szerettem volna egy szép szeletet kiemelni belőle a fotózáshoz, de nem sikerült. A szokásos módon készült, kivéve, hogy a Mascarpone krémsajtot tejföllel helyettesítettem. Reggeli vásárlásom során nem kaptam 250g-os Mascarponét és álldogáltam egy darabig a tejes pult előtt, mert beugrott, hogy ezt lehet pótolni mással is. Valamelyik recepteket bemutató oldalon találtam az ötletet. Na, hajrá, akkor most kipróbálom. Ajánlom mindenkinek, hogy bátran készítse tejföllel is, mert ugyanolyan finom.

8 megjegyzés:

Tündérke 2011. szeptember 13. 17:51  

Ez a kép csodagyönyörű, nagyon tetszik :-) Annyira jók a színei...

Hm, mascarpone helyett tejföl, ki fogom próbálni :-)

Nagymamis 2011. szeptember 13. 19:00  

Szépen haladsz! Gyönyörű a fácán!
Beáta rád gondoltam.....senkinek sem küldtem e-mailt, sem üzenetet. Én sem kaptam értesítést.....így arra gondoltam, hogy most nem kell. Lehet, hogy tévedtem?
Tiramisut még sosem csináltam......valahogy mindig kimaradt!Gusztusos és mutatós!

Unknown 2011. szeptember 13. 19:13  

Nem hiszem,hogy tévedtél,akkor ez most így van.Köszönöm szépen!

Vera 2011. szeptember 13. 19:50  

Beáta!nagyon szépen alakul a hímzésed, igaz a színek is csodaszépek...

hmm a sütid... menyem csinált már én sosem...
guszta..és ráadásul most még ehetnék is belőle...
Vissza kell állnom a kajákkal és sütikell...

Unknown 2011. szeptember 13. 19:55  

Igen,nekem is.Koleszterin,enyhén magas cukor.Nem is magam miatt készítem,a fiam és a férjem édességimádó.

erdoseva55 2011. szeptember 13. 20:06  

Nagyon szépen alakul az őszi gyönyörűséged!
Hmm. A tiramusu az egyik kedvencem, most kipróbálom tejföllel is!

Diana3021 2011. szeptember 14. 7:57  

Nagyon jól haladsz, annyira szépek a színek! Tiramisu...hmmmmm....szuper!

gromine 2011. szeptember 14. 9:15  

Milyen szépen kezd kibontakozni a mintád !!