Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. szeptember 30., péntek

King of my house készen


Ma lettem kész a képpel. Keretet is fűrészeltem hozzá és abban szerettem volna bemutatni, de elrontottam.
Furcsa nekem ez a hosszú nyár, zavarba ejt. Szép az idő, örülök is meg nem is. Túlzottan meleg van délután. Tegnap kérdeztem a körzeti orvost mikor lesz vírus elleni oltás? Kinevetett, majd novemberben. Hát, legalább járvány nincs.

11 megjegyzés:

gromine 2011. szeptember 30. 19:02  

Milyen gyorsan kész lettél vele:))
Tündér lett !!

agnesordog 2011. szeptember 30. 19:10  

A mi házunkban is a cica a király :-)
2 napja, meg még bolond is :-(

Eliz 2011. szeptember 30. 19:28  

Hát ez bizony gyorsan ment. Nagyon aranyos. Kíváncsian várom a keretezett formát!

Nagymamis 2011. szeptember 30. 19:44  

Beáta már a részletek is nagyon tetszettek, de így készen csodaszép! Hogy Te milyen ügyes vagy! A forró nyarat már én is nehezen viseltem, de most olyan kellemes......szeretem az ősz szépséges színeit........igaz lassan már a faleveleket kell söpörgetni.......azt már annyira nem szeretem.....nagyon sok van.....képzeld két évvel ezelőtt szerencsém volt mert jött egy erős szél és az összes levelet elfújta az udvarunkból.....de hát szél úrfi nem lehet mindig ilyen kegyes hozzám.......marad a söprögetés!

Vera 2011. szeptember 30. 19:51  

Beáta!
Ez nagyon szép lett!Ráadásul hamar elkészült!
Szép hétvégét!

Unknown 2011. szeptember 30. 19:56  

Vicces ez a szerencse, de jól jön. Hány fátok van? Már ugyanúgy hullik mintha igazi ősz lenne? Én még nem látom az ősz színeit,vagy csak kicsit. Az a tapasztalatom, hogy az első mínuszok után lesznek kopaszak a fák.

Dóra 2011. szeptember 30. 20:21  

Nagyon szépek a színei, olyan vidám! Elnézegetném a falamon rossz időben, jó időben egyaránt!

Laucica 2011. október 1. 18:09  

Nagyon szép lett!:)

katha 2011. október 2. 9:22  

annyira kedves kis darab! Szeretem BA-t és a színeit! Gratulálok!

Nagymamis 2011. október 4. 19:24  

Beáta, most olvasom a válaszodat.....van vagy 10 nagyobb gyümölcsfánk.....ebből a két cseresznyefa alatt már minden nap van falevél, és ez sajnos a fagyokig eltart.....nem egyszerre akarnak lepotyogni....pedig megkönnyítené a munkát! Nem panaszkodom, hiszen a nagy kerttel bizony a sok öröm mellet sok-sok dolog is akad, de szeretem csinálni.