Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. november 10., csütörtök

Gingerbread Stithing House


Az egyik tető. A hímzésminta olyan szép, mintha csipke lenne felvarrva a vászonra. Nagy pontosságot, állandó számolást igényel, mert a szélén a mintának stimmelnie kell. Azért kezdtem evvel, mert ebből kettőt kell készíteni és ha a végére hagyom, akkor az nagyon monoton. A négy falrészt elkészíteni sokkal vidámabb, változatosabb. Imádnivaló ez a házikó!


Ugyanaz a tető "cukorkákkal". Kicsit féltem a festett fagomboktól, hogy megfogják a vásznat, hiszen hobbifestékkel festettem. De száradás után teljesen jól használható. Mosni persze nem lehet, de kemény kartonra lesz kifeszítve, a tisztítás emiatt is lehetetlen. Ha csak karácsonykor lesz elővéve, akkor talán jó pár évet kitart eredeti minőségében.
Ma az egész napot régi filmjeink digitalizálására fordítottuk. Pontosabban csak egy tekercs filmre, ami 25 éves. Egy operatőr tanácsára a régi vetítő mellé egy mai videó kamerát tettünk, evvel vettük fel. Már ez is hosszadalmas volt. Azután számítógépre vinni, majd vágni, ez még a jövő. Egyenlőre csak elkezdtük, sok időt fog ez igénybe venni. De látni a ma 29 éves fiamat 3 évesen és a pár hónapos lányomat szenzációs élmény! És hol van még amikor én is ilyen kicsi voltam! Alig várom, hogy láthassam! A filmek eltöredeztek, ragasztani is kell, nagy meló lesz.

11 megjegyzés:

Ányi 2011. november 10. 20:05  

Nagyon jó lesz ez a házikó! A rengeteg gomb különösen tetszik!
A digitalizálás nagy meló, de megéri :)

Nagymamis 2011. november 10. 21:24  

Beáta ez a csipke minta meseszép! Ha én egyszer ilyet tudnék csinálni! A digitalizálást annyira nem értem...sajnos, de az akarat meg van bennem. Nekünk is vannak régi felvételeink...jó lenne megmenteni.

Unknown 2011. november 10. 21:31  

Nagymamis: kérdezz ,mindenre válaszolok!

Vera 2011. november 10. 22:27  

Ez a házikó nekem is nagyon tetszik... remélem tovább is mutatod...hogy készül...és ez a sok gomb...
A filmek digitálása.. jól hangzik... most úgy csináltam mintha értenék hozzá... pedig sajnos nem... de még a számítógéphez sem értek...Igen sajnos a fényképek megkopnak... akár csak az emlékeink...

Unknown 2011. november 10. 22:38  

Jaj, Vera,de cuki vagy!A" hozzánemértésed " lenyűgözően bájos.Sebaj, én is folyamatosan tanulok. Minek is érteni ahhoz, ami nem érdekel?

Unknown 2011. november 10. 22:40  

Amit most mentünk az nem fénykép, hanem mozgó film.

Vera 2011. november 10. 22:52  

Akkor szuper 8-as amit mentettek, komolyan nem értek a műszaki dolgokhoz... azért tudok így mászkálni mert minden be van állitva... mindig mondtam, két gomb kell nekem a műszaki cuccokhoz... egy amivel bekapcsolom egy pedig amivel ki... a többi gomb nekem feleslegeges...és majdnem így is van... ha valamit nem tudok van kéznél segítség...

xJuDesign 2011. november 11. 9:32  

Nagyon tetszik az aprólékos hímzésed, a sokszínűséged:) És a gonbok is nagyon muatósak!

Jutka 2011. november 12. 10:56  

Nagyon szép!
Ebből lesz a házikó?

Marina NOSTROMO 2011. november 13. 13:08  

Excellent! Very nice!
It will be a delightful home! I wish it could stand as soon as possible!
I fell in love with this work!
Welcome to my blog: http://fullmoontheedgeofthesoul.blogspot.com/

Unknown 2011. november 14. 19:21  

Jutka: ebből bizony, lassacskán.