Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. december 29., csütörtök

Boldog Új Évet Kívánok!


Nem nagyon kedvelem a szilvesztert, jobbára csak unatkozunk, tévét nézünk. Néha veszek egy ötletes játékot, akkor kellemes a délután. Remélem ez utóbbi lesz most . Benéztem a játékboltba és találtam ezt az érdekes puzzle-t. Nem azt a képet kell kirakni ami a doboz tetején van, csak az utcáról bepillantva láthatjuk meg, hogy ebben a szépségszalonban a riadalmat mi okozta. Mosolyogtam az ötleten és gyorsan meg is vettem. A mindenit! Most már kíváncsi vagyok és így kedvet kaptam az év utolsó napjához. Vettem gyorsan szerpentint is nyakba akasztani, konfettit egymás hajába szórni. Jót lehet beszélgetni, nevetgélni egy ilyen játék felett.
Elsősorban nem ezért indultam ma, hanem látásvizsgálaton voltam. Monitor távolsághoz 1-es , olvasáshoz 1,75-ös szemüveg kell. A kettőt egy lencsébe ötvözve, tükröződésgátlóval, karcolódásmentes bevonattal készíttettem. Mindenki így kéri, ebben semmi újdonság, csak nekem, mert ez lesz életem első szemüvege. Tehát egyenesen nézve is más és a billentyűzetre pillantva is más a szemüveg erőssége. Ha távollátó is lennék akkor mindhárom funkciót egy szemüvegbe tennék. Hát nem fantasztikus?!Nagyon jó volt a lencsék próbálásán mikor végre láttam az apró betűket is! Most nagyon örülök, már legalább egy éve el kellett volna mennem. A halogatásomnak anyagi okai voltak, az ára ugyanis nagyon sok. Csak a lencse 44000Ft. De most akciós, így 24000, a kerettel és két éves biztosítással( ez akkor jó, ha két éven belül elvesztem, vagy rálépek, akkor fele áron készítenek egy másikat, ez 4 ezer FT), együtt 48000Ft lett végül. Ez nagyon HŰŰŰŰ! Ez van, de most már újra a régi leszek.
Boldog Új Évet Mindenkinek!

15 megjegyzés:

CathlenKata 2011. december 29. 16:44  

Jó játékot é Boldog Új évet kívánok!
(Az új szemüvegre meg gyúrok én is, mert a lencse alaphangon 60E.+ a keret csöppet sokallom:-(( )

Vera 2011. december 29. 17:00  

Eszembe juttattad a puzzle kirakót.. Míg nem volt Netünk nagy kirakók voltunk... Minden évbe vettünk egy nagyobbat... és azt raktuk... nappal és azt vettük észre hogy éjjel van...5000 darab volt az utolsó...
Kíváncsi leszek ha kiraktátok!!Remélem megmutatod!Jó szórakozást!!
Hmmm Szemüveg?Nekem kettő van... és az internethez is kéne...

gromine 2011. december 29. 20:48  

Boldog Új Évet !
( a szemüveg nálam is nagy kincs, mert speciális van, hogy lássak:)

Jutka 2011. december 29. 21:17  

Boldog Új Évet Kívánok!
Szemüveg?......nekem is egybe kellene rakatni a kettőt, csak ezek a piszkos anyagiak akadályokat gördítenek elém:(

Nagymamis 2011. december 30. 7:26  

Jó játékot, és boldog új évet kívánok. Én is most cseréltettem szemüveget......még jó, hogy a párom egészségkártyáján összegyűlt valamennyi.........így a szemüveg karácsonyi ajándék lett.

Nagymamis 2011. december 30. 7:28  

Ja......hát a Boldog Új Évet nagy betűvel akartam......aztán most vettem észre.......mégsem úgy sikerült!

Vera 2011. december 30. 15:42  

Boldog Új évet!!!!

Unknown 2011. december 30. 17:36  

Vera: 5000 db-os puzzle? Az gigantikus munka, de nagy öröm. Gratulálok!
Köszönöm a sok jó kívánságot!

Névtelen,  2011. december 30. 21:30  

Az újévre sok szeretettel kívánok sok családi örömöt, jó egészséget, és izgalmas alkotói kísérletezést, amit lelkes olvasóid érdeklődve figyelhetnek! :)
Brigi

Unknown 2011. december 30. 22:25  

Kedves Brigi! Köszönöm.

Unknown 2011. december 30. 22:26  

Ja! és viszont minden jót!

Palkó 2012. január 1. 21:30  

Neked is legyen nagyon boldog, egészségben, örömökben gazdag ez az év!

Misborda2 2012. január 4. 0:06  

Happy New Year 2012!!
May all your wishes, hopes and dreams are fulfilled;
the joy and hope, are your faithful companions along this year.
Hugs, Laura.

Tündérke 2012. január 4. 19:43  

BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!

Zseniális ez a kirakó :-)
Hol lehet kapni?