Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2011. december 27., kedd

Patchwork...



...amolyan kezdetleges formában. Házikók és egy kulcs a lányomnak, hogy találja meg az útját, otthonát. Neki készítettem karácsonyra.
Pár hete akadt a kezembe egy patchwork újság és ámulattal lapozgattam, azután elhatároztam magam, hogy én is készítek evvel a technikával egy táskát. Az eredeti mintát nem mutatom, ahhoz képest..., szóval ez más lett. Ebben az esetben is sokkal fontosabb a jó szabás, amit én kútfőből találok ki, mint a varrás. Ez is, mint minden technika nagy gyakorlatot kíván, ami nekem még nincs, de nem akarok tovább szabadkozni, a lányom örült neki és ez a lényeg.


Lassan a nagy képemmel is végzek és valószínű, hogy karácsonyi témát már nem veszek elő.

12 megjegyzés:

erdoseva55 2011. december 27. 19:08  

Micsoda klassz ötlet, hogy ilyen édes kis táskát készítettél!:) Nagyon vidám színei vannak! És a kulcsocska: tünemény!:)
A nagy képet pedig nagyon szépnek találom, annyira gyönyörű karácsonyi!:)
Szép hetet Neked!

Nagymamis 2011. december 27. 19:22  

Szerintem is nagyon szép lett a táska! Hogy nem olyan mint az újságban? Az nem is baj! Ettől lett különleges....egyedi!
A képed pedig csodaszép! Igazi téli hangulat!

Unknown 2011. december 27. 20:40  

Köszi, köszi Nektek!

Jutka 2011. december 27. 20:42  

Szerintem nagyon szép, egészében a táska és a gondolat csodálatos hozzá!
"találja meg az útját, otthonát."
Annyit még, ha én így tudnák varrni....
A hímzés, még mindig nagyon tetszik!
Gondolom most már teljesen készre készíted addig most már nem rakod le.

Unknown 2011. december 27. 21:09  

Jutka: nem kezdek semmi máshoz, valóban, addig amíg ez kész nem lesz.
Te is tudsz így varrni,csak még nem próbáltad.

Monika 2011. december 27. 21:59  

Gyönyörű!!!!!és legalább elmondhatod,hogy nem is másoltad a könyvben levőt..)))Olyan szép az a mondat,hogy a kulcs,az otthonra találás.....

Unknown 2011. december 27. 22:35  

Másolnám bármikor a könyvben levőt, ha hiszem.

Vera 2011. december 28. 12:00  

Ó de kár hogy Te is oly messze laksz ... Tőlem... szívesen megnéztem volna ahogy készül... Nekem nagyon tetszik... és hogy eltértél a könyvtől? Beás lett ....és szép... Na meg a kulcsocska....és a mondat...
Csak azt tudnám ilyen kis csecse- becsét mint a kulcs honnan szerzitek be...
A kép is alakul... Nekem is neki kéne fogni....

gromine 2011. december 28. 12:30  

Szuper lett a táska !!
A képpel meg milyen gyorsan haladsz:)

Unknown 2011. december 28. 16:30  

Meglep, hogy ennyire tetsző gondolat a kulcs és az otthon.
Vera! De jó lenne tényleg ha közelebb laknánk!

Dóra 2011. december 30. 9:17  

Huhú! Mindkettő nagyon szép, az óriási kép meg már majdnem kész! HIhetetlen sokat alkotsz!

Unknown 2011. december 30. 17:48  

Vera: a kulcs: egy francia minta megrendeléséhez adták ajándékba. De található hasonló: 123 Stitch.