Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2012. február 28., kedd

Növöget a HAED munkám


Nehéz erről a kézimunkáról jó fotót készíteni. Nem tudom miért szeretném élénkebbnek látni, amikor pont az a régies hangulat a megkapó benne amitől ilyen.


Ma egész nap esett a hó. Nem vettem komolyan, mert plusz 1 fok körül van, azt hittem elolvad, de délután mégis le kellett tolni a járdáról. A fotóhoz jól jött. Így szép ez az apró hóvirág.

Bent az ablakban lassan fejlődnek a paradicsom palánták. Hat hetesek és a legnagyobb is csak 7 cm magas. Holnap körülnézek a kerti cuccok között, hátha van itthon valamilyen tápoldat. Szükség lesz rá.

8 megjegyzés:

Névtelen,  2012. február 28. 23:35  

Látványos a haladás! A paradicsomoknak az elhúzódó tél miatt van még idejük növögetni a kiültetés előtt... Nézegettem a keretezős posztodat, hát igen, ha egy remek tacsi és egy cica is segít, az biztos sokat számít! :))
Brigi

Dóra 2012. február 29. 9:26  

Szépen halad! Jó nézni a kép alakulását!

Névtelen,  2012. február 29. 11:48  

Gyönyörűen alakul a képed!
(Tegnap itt is szakadt a hó, mára elolvadt és tavasz van megint....)

erdoseva55 2012. február 29. 21:26  

Ma már gyönyörű idő van, de Te csak öltögesd szorgalmasan a szépen alakuló képet! Annyira jó nézegetni, ahogy kirajzolódik a kép!:)
A hóvirág olyan szép a hóban, az enyémek is kinyíltak már!:)

Vera 2012. március 1. 14:00  

Olyan jó nézni ahogy alakul.... Most látom nincs kockázva se? Nagyon ügyes vagy.... Én már rég el tévedtem volna...
Nekem minden évbe akkor jut eszembe . hogy nem ültettem hóvirágot, mikor másnál nyílik....Állítólag idén ültetek...

Jutka 2012. március 1. 18:47  

Szépen alakul a képed az aprólékos precíz öltéseiddel, csodálatos már most!
A természet is kialakul hamarosan mivel a hóvirágok már kidugták fejecskéjüket nálad. Remélem hamarosan tavasz lesz:) már nagyon várom.

Névtelen,  2012. március 3. 10:37  

Nagyon szép lesz a télapós kép!
Nem lehetséges, hogy fotóról vagy képeslapról készült a minta? Akkor szokott ilyen színhatást kelteni a kivarrás. Nagyon szép lesz. Gabi

Unknown 2012. március 3. 17:36  

Gabi:én nem tudom miről készült,azt hiszem festményről,de nagyon nem jó.
Mármint a színösszeállítás, de most már be kell fejeznem, a téma ugyanis kedves, a kép imádnivaló. Nekem.