Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2012. február 15., szerda

Újra HAED


Örömmel készítem újra több év kihagyás után ezt a képet. Hogy ez a lelkesedés meddig tart, azt nem tudom.


Sok színnel, sok újra fűzéssel alakul. Egy asztalka rajzolódik ki, sütivel, mézeskaláccsal. Egy csipke kendő és lesz rajta egy bögre gőzölgő kakaó.




Marci így, meg úgy a kutya kosarában. Most sokat vannak bent a cicák, de úgy tűnik ez a téli bunda azért sok, melege van.


Ma sűrűn esett a hó és a szél is fújta, ez a tető tetején látszik. Ebben az időben jöttem haza és ez tényleg olyan, hogy alig lát az ember. Nekem tetszett, kellemes emlékeket ébreszt. Sokat szánkóztam gyerekként, nem emlékszem, hogy zavart volna az ilyen idő, sőt!

7 megjegyzés:

mariah 2012. február 15. 18:50  

Már megint gyönyörűség készül Nálad!
Én ilyen nagy munkába nem merek belekezdeni,mert soha nem lenne kész!
Aranyos a cicusod, látszik jól érzi magát!

Jutka 2012. február 15. 19:03  

Téged és a hímzős tempódat ismerve jól elhaladsz mire ráunnál, hajrá!

Nekem már elegem van a téli hidegből:(

Nagymamis 2012. február 15. 19:56  

Csak csodálni tudlak! Annyira szép lesz! Én is imádom a telet....igaz,a kiskecskék miatt kiegyeztem volna enyhébb időben is. Szép alkotós hetet kívánok!

gromine 2012. február 15. 20:09  

Az időhöz pont hozzá illik ez a kép.
Hó, hideg, gyönyörű táj, akár jöhetne is a télapó:))

Unknown 2012. február 15. 20:21  

Valóban, már gondolkodom idei"friss" mintán.De még ez tökéletesen illik a hangulathoz.

Laucica 2012. február 15. 21:35  

Ehhez aztán kell kitartás!!! Karácsonyra biztos kész lesz, ha így folytatod (és nem hagy el a lelkesedés:)). A macska a kutyakosárban pedig imádnivaló:)

Vera 2012. február 16. 18:51  

Szépen haladsz ezzel is...Szerintem is épp olyan idő van mintha jönne a télapó...

A cica aranyos... Melegbe van, kaját kap,senki nem bántja ... persze kedvére forgolódhat...