Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2012. május 16., szerda

Gingerbread Cottage


Ez a házikó is nagyon kedves. Kisebb, mint gondoltam, így nem teszem keretbe. Párnácska lesz és szalaggal lógatom fel. Még nincs kész, hímezni is kell, majd végleges formájában is mutatom.


Körüljártam a kertet, milyen újdonsággal szolgál. Nyílik a rózsa,


és érik az eper, amin meglepődtem. Hűvös az idő, előnye, hogy most van csapadék és minden nő.



De van egy kis ejnye. Eddig etettem a hangyákat, most meg írtom. Azt tudtam, hogy amíg nem tesznek kárt addig maradhatnak, de legalább 10 tő karalábé kidőlt és most nagyon mérges vagyok.

8 megjegyzés:

Névtelen,  2012. május 16. 20:35  

A házikók tündériek! A kézzel festett fonalaid igazán illenek hozzá. Nem tudom, mennyire válna be a kertedben, de a bársonyvirág (azaz büdöske) sokféle kártevőt távol tart, érdemes ültetni. Arról nem is beszélve, hogy az elnyílt virág szirmai felfőzve milyen gyönyörű halvány aranybarnára festenek! :)) Pont a mosolygós epredet nézem, amíg írom a bejegyzést, gusztusos nagyon!
Brigi

Unknown 2012. május 16. 20:41  

Büdöske, mint kártevőt távoltartó mindig van nálam, azaz az idén nincs és jó, hogy írod!Köszi.De mint festék,még soha nem próbáltam és köszönöm az ötletet!

Unknown 2012. május 16. 20:43  

Ha kéred a házikók mintáit add meg a címed e-mail,szívesen elküldöm.

erdoseva55 2012. május 17. 6:44  

A kicsi házikó egy tündérmese! Annyira aranyos!
Az eprek felénk még csak most kezdenek növögetni, piroslásról még szó nincs :)
A bársonyvirág tényleg jó ötlet!
Várom, hogy megnézhessem majd a festett fonalaidat. Olyan ügyes és kreatív vagy:)

mariah 2012. május 17. 9:51  

Nagyon szépek a házacskáid! :))
Büdöskét én is vetek minden évben,
de én sem ismertem mint festék, de nagyon jó ötlet ezt én is kipróbálom :)

Vera 2012. május 17. 10:03  

Milyen szép hangulatos képet hoztál
De a rózsád az isteni...mindig tanulunk valamit, akár a fényképezésről is...Legyen szép napod!

amilgade 2012. május 20. 14:24  

Nagyon tetszik a képecskéd!! Biztos nagyon szép lesz szalaggal felakasztva!

Edit 2012. május 24. 21:04  

Hűű míg nem olvastam el a festett fonalak alatt a szöveget, néztem, hogy mi a jó eget kevertetek Ti a tortába? :D :D :D Azt hittem az a kép is a tortához tartozik :D
Amúgy most olvastam valahol, hogy a hangyákra szódabikarbónát kell kiszórni. Nem tudom, de most én is kipróbálom majd.