Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2012. május 20., vasárnap

Készre varrva



A tengerparti házikó egy táskát díszít, a mézeskalács motívum dísz a karácsonyi sokaságban a boán. Utóbbival igen elbántam, annyira összegyűrődött varrás közben, hogy kivasaltam és a duplán beletett bélésanyag lapos lett. Hát igen, műanyagot nem kellene forró vasalóval egyengetni!


Apró cukkinik, alsó képen: virágzik a bab.

7 megjegyzés:

Monika 2012. május 20. 16:45  

Nagyon tetszik itt minden!!!!!!A Karácsony blogon az előbb csodáltam meg a hímzésedet.:)
Az én kertecském még ébredezik.

Unknown 2012. május 20. 18:53  

Köszönöm,a kert egyszer csak feléled.

lujza62 2012. május 20. 19:23  

Hát nem semmi a cukkini?palántát tettél ki? a miénk még alig alig kel.Nagyon korán ültethettél mindent:))

Unknown 2012. május 20. 19:30  

Nem palántáztam, kb. 6 hete ültettem ki és nagyon sokat kellett locsolni. De most zavarban vagyok. Lehet, hogy előbb ültettem?

amilgade 2012. május 21. 19:09  

Nagyon jók lettek a képecskék felhasználva! A cukkinik tetszenek, nálam csak most nőttek ki, mondjuk nemrég ültettem. :-)

Vera 2012. május 22. 18:30  

Szép lett a szütyöd... A kerted meg kis kánoán.... Jó nézelődni, szép fotókat készítettél..Most nem kell öntözni, most meg sok is a vízből egyenlőre...

Névtelen,  2012. május 22. 22:58  

A kék anyag telitalálat a tengerparti házikóhoz, a karácsonyra pedig nem lehet eleget készülni! Jó helyre kerültek a kis charmok. :) A kerted szép, látszik, hogy örömed van benne - és biztos sok munkád.
Brigi