Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2012. augusztus 11., szombat

Felt Applique Kit

A cím egy általam télen felfedezett kézimunka készletet mutat be. Nem keresztszemes, filcből, gyöngyből, flitterből álló gyönyörű együttes, amit varrni kell. Lehet, hogy ez régóta létezik, én nem régen fedeztem fel és azóta vágytam rá. Szülinapomra rendeltem meg és tegnap meg is érkezett. Evvel együtt megvettem a Dimension Európai bistro együttesét. Igazi nagy vágyak..., de visszatérve erre. Úgy kezdem, hogy a kivágott mintákat azonnal átmásolom papírra, hogy újra és újra el tudjam készíteni. Kíváncsian várom, hogyan alakul.

7 megjegyzés:

erdoseva55 2012. augusztus 11. 22:13  

Hát ez egy édes- kedves gyönyörűség:)

Vera 2012. augusztus 11. 22:28  

Micsoda szépségre tettél szert!
Szép hétvégét!

Jutka 2012. augusztus 12. 8:27  

Valóban szép, mozgalmas koszorúd lesz én aki nem tudok varrni inkább a bisztrós együttesre indultam be.....sajnos nem látom a képen.
Viszont megérnek külön bejegyzést. Jó munkát hozzájuk!

Rita 2012. augusztus 12. 11:20  

Hú, ez nagyon klassz! Kiváncsian várom, hogyan alakul!

amilgade 2012. augusztus 12. 20:38  

Na erre igazán kíváncsi leszek!!

gromine 2012. augusztus 12. 20:54  

Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz.

Névtelen,  2012. augusztus 14. 13:18  

Hát ez cuki!
Brigi