Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2012. augusztus 19., vasárnap

Prairie Sampler


Képes voltam tegnap este 11-ig keretezni! Délután nem volt más hátra, mint a hímzett keretet elkészíteni. Ugye milyen csekély munkának tűnik? Nem az. Közben, mert én evvel mindjárt végzek-gondoltam, fűrészeltem, ragasztottam a keretet. A textilfestékekre rá van írva, hogy fa pácolására is használható, azt oldottam, avval színeztem a keretet. Sötétebbet szerettem volna, de nekem így is tetszik. Szép a fa rajzolata. Ez hamar szárad és akkor már látni akartam hogyan néz ki benne, szóval csak dolgoztam amíg készen nem lett. Most olcsó fenyőlécet vettem, hiba, hamar vetemedik, csúnyán tudtam illeszteni. A kép miatt üveg nélkül akartam, természetesre. Tetszik.

Brigi! Ha teával festesz vásznat, az ilyen.


Változatlanul nem szeretem az abc-t kihímezni, így azt írtam ki a betűkből, hogy ez egy csodálatos éjszaka.


A férjem szülinapjára a lányom sütött tortát. Marlenka a neve és nagyon finom. Már nem először készíti, de le a kalappal a türelme előtt, mert ez legalább 8 óra. Már írtam, de újra és újra el vagyok bűvölve ettől a sütitől.



Ma voltam idén nyáron először strandon. Pokolian elfáradok, mert a víz az egyetlen közeg, ahol még ugrálni is tudok. Rengeteget mozogtam, a nap jól kiszívta az erőmet. A kör alakú részében a medencének erős vízsugár, vagy sűrített levegő keringeti a vizet, amiben úsztam, majd a fáradtságtól csak sodortattam magam, imádok pancsolni! Folyamatosan mozgok, képtelen vagyok leállni. Azt is csak addig amíg veszek egy tejfölös sajtos lángost, mert az kell! Ketten ettük meg Apuval, túl nagy. Majdnem elaludtam a metrón hazafelé. Jó volt. Már megint túl meleg van.

7 megjegyzés:

lujza62 2012. augusztus 19. 19:09  

a marlenkáról már hallottam én is de még nem ettem.ha 8 óra alatt van meg hát azt hiszem én kihagyom.mi itthon tikkadunk a nagy melegben,biztosan nagyon jó lehetett fürödni.:))Nagyon szép lett a kép .én nem merek semmit sem üveg nélkül hagyni mert nagyon beporosodik.ezért kellett a gésámat is leszedni és most megy majd keretezőhöz:))várjuk a további csodás műveket:))

Unknown 2012. augusztus 19. 20:07  

Tudod, az sem baj ha 3 évig porosodik és csak utána kerül keretbe. Nem is tudom, talán még jót is tesz neki.

Jutka 2012. augusztus 19. 21:54  

A színeket szépen eltaláltad! Keret és a teával festés nagyon együtt van.Tetszik!
Süti az egy műszakot vesz igénybe? sosem hallottam még róla, de biztos nagyon finom:)

gromine 2012. augusztus 20. 8:52  

8 óra? nagyon szeretjük ezt a sütit, de azt hiszem, hogy nem lenne ennyi türelmem hozzá:))
Szerintem, nagyon jó színe lett a keretnek, és a jó mutat benne a kézimunka !

Vera 2012. augusztus 20. 16:19  

Nem is tudom írjam-e... Eddig háromszor írtam le, és elszállt... Ráadásul állítólag nem voltam bejelentkezve, azért szállt el... Én mindig be vagyok jelentkezve... az ördög se érti...
Mutatós és szép... A keret és a minta is... Ügyes vagy. Már sok helyen olvastam, hogy magatok készítitek a keretet is. Le a kalappal előtettek...
Sosem ennék ilyen guszta sütit, ha nekem kéne sütni..Lánykád ügyes és türelmes!

Erika 2012. augusztus 21. 7:36  

Nagyon szép lett a képed..és igen, le a kalappal az sk. keretezés előtt!

amilgade 2012. augusztus 21. 20:12  

A keret nagyon jó, akárcsak a kép is.