Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2012. október 31., szerda

Csizma




 Szívesen varrom ezt a készletet. Naponta egy figurát megcsinálok. Szeretem, ahogy életre kelnek a kezem alatt, olyan szépek, jó nézni ahogy alakul.


Kitűnően bevált ez a nagy asztal. Ehhez a munkához különösen sok mindent kell kipakolni. Gyöngy, flitter, filcek, fonalak. Nagy a mintaív és papír, ceruza is kell, mert miután kivágok egy figurát körbe rajzolom, hogy még egyszer vagy többször el tudjam készíteni és csak utána varrom össze. A legnagyobb előnye, hogy este mindent itt hagyok és másnap délután könnyű folytatni.
Ja! Nélkülözhetetlen kellék még a mogyorós csoki.
 Hétfőn reggel gyönyörű hóesésre ébredtem. A cseresznyefa még le sem hullajtotta a leveleit, így furcsa a látvány.

8 megjegyzés:

erdoseva55 2012. október 31. 18:12  

Klassz ez a csizma, a másik is nagyon tetszett. kinek szánod? Vagy a magad gyönyörűségére hímzed? képzeld el, én azon veszem észre magam, hogy egyre jobban szeretem a többnyire gyerekeknek való dolgokat! most egy szarvast szeretnék készíteni, de nem ám az unokáimnak, hanem magamnak! :)))))))) Persze, ha szeretnék ugyis nekik adom!
Nálunk is fenn van még a levél a fákon, most kezdünk söprögetni, óriási munka! De azért jó volt látni egy kis havat! :)
Az asztalod szuper, nekem is ez hiányzik! :)

Unknown 2012. október 31. 18:28  

Igen,igen!Én is szívesen készítek gyerekeknek való dolgokat.Magamnak csinálom, de ha lesz unokám akkor ebbe kerülnek a meglepik.

Rita 2012. október 31. 19:12  

Nagyon aranyosak ezek a kis állatkák. Lesz mit nézegetni a csizmán!

Unknown 2012. október 31. 19:43  

Az biztos! Gondolkodom is miközben készítem érdemes ezt ilyen részletgazdagon csinálni? Persze. Nekem, mert jó készíteni.

Cat 2012. november 1. 8:31  

Szuper csizma lesz! :-) Nagyon tetszik ez a készlet is! :-)
Egyszer azt hiszem én is kipróbálom majd ezt a technikát is. :-)

amilgade 2012. november 1. 14:27  

Helyes lesz a csizma!
A hó meg brutális a még zöldes leveleken! Nálunk csak szimplán eső esik! :-(

Névtelen,  2012. november 1. 17:31  

Ez a csizma csupa játékosság, vidámság! :) Elképesztő, milyen aprólékos a kidolgozottsága, igazán elmélyülten lehet rajta munkálkodni... A legjobbkor szerezted be az asztalt. :))
Brigi

Györgyi,  2012. november 8. 8:27  

Hihetetlen ez a csizma, irigylem a türelmed és a kitartásod! :)