Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2012. november 26., hétfő

Karácsonyi díszek


Még mindig hungarocell gömbök. Az arany füstfólia rózsaszín díszítést kapott és méterben kapható strasszköveket.

  Ez szintén füstfólia alapú, csak ezüst és ehhez a kéket választottam. Mindkettő az ablakban lóg és én gyönyörködöm...


Nagyon tetszett a piros, csak szalagos, így más színből, és még egyet készítettem. Nagyon nehezen szúrtam bele a gombostűket, olló segítségével toltam és a három délután után, amit ezek készítésével töltöttem örömmel pakoltam el. Apró dolgok, de nagy munka.
Érdekes számomra, ahogy ezeket készítem, mert két gömböt már tavaly megvettem, idén nyáron a leárazásnál még kettőt és azóta tervezgetem, hogyan is álljak hozzá. De miután az első sikerül, hamar megy a többi is. Felbátorodom. Nehezen nyúlok új technikákhoz.
Most az adventi koszorút szeretném elkészíteni. Meglepődve hallottam múlt héten, hogy ennek bizony itt az ideje. A mindenit! Hétvégén már meg is kell gyújtani az első gyertyát! Liptai Claudia mesélte a Super Mokkában, hogy már kész is van vele, kétezer kávészemet ragasztgatott egyenként..., na ilyet azért mégsem. De több képet megnéztem, ötleteket keresve és most a mohabevonatra voksoltam. Kérdés, hogy kapok-e a kertészetben?

Nagyszerű dolog ez a blogozás, mert itt úgy tűnik ez az ember legnagyobb problémája, pedig dehogy!!! De egy kézi munka blogban legyen ez természetes!

11 megjegyzés:

Fáni 2012. november 26. 19:31  

Nagyon szépek!Nekem a legutolsó tetszik a legjobban

Vera 2012. november 26. 20:26  

ÓÓÓÓÓ de szépek!!!! Mindig tervezek hogy mit kéne elkészíteni, de valahogy mindig sok minden elmarad..Bea ezek a díszek gyönyörűek....Sokan , én is sokszor gondoltam, kicsi akkor hamar kész... nagy tévedés. a kicsi dísz, legyen az himzés vagy bármi... arra is sok idő kell...mire elkészül...

Unknown 2012. november 26. 20:30  

Fáni: nekem is az tetszik a legjobban.
Vera: Úgy, ahogy mondod.Ezek a kis apróságok is sok figyelmet és időt kívánnak.

Névtelen,  2012. november 27. 2:26  

Nálad már karácsonyi hangulat van - és babrálós aprómunkát választottál hozzá! :) A tündéreddel igazán jól haladsz! A fázisfotók nekem olyanok, mintha egy függöny mögül bukkanna elő a kép, ami mindig is ott volt...
Mohakoszorút is, és mohát is kapni, legalábbis tavaly lehetett. :)
Brigi

gromine 2012. november 27. 11:59  

Csatlakozom Verához, hogy ami apró avval is annyi gond van , néha sokkal több mint egy naggyal. Nagyon szépek lettek !!

Cat 2012. november 27. 19:52  

Nagyon szépek lettek! :-) A zsinóros szalagos tetszik a legjobban. :-)

Jutka 2012. november 28. 10:07  

Szép gömböket készítettél, nekem mind tetszik.
Bizony sok időt vesz igénybe egy, egy apróság elkészítése de, ezért szeretünk bíbelődni velük. Sokszor rajtunk kívül az "idegenek" el sem tudják képzelni mennyi munka és idő kell az elkészítésükhöz.

amilgade 2012. november 28. 15:00  

Nagyon szépek a díszek!! Minden elismerésem!!! :-)

Unknown 2012. november 30. 17:40  

Nahát! Köszönöm a dícsérő szavakat!