Rendszeres olvasók

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2012. december 9., vasárnap

Elkészült!


Kész!!!! Részleteiben nem fotóztam, mert azt folyamatosan mutattam. Hiányzik pár gyöngy, mert két boltban sem kaptam pont ilyet. De azt könnyű lesz pótolni. Még jó, hogy beszéltem Verával, mert kezdtem elveszteni a türelmemet. Ő azt mondta pont a végén örül a munkának a legjobban és utána  megfordult bennem valami és kedélyesen öltögettem a végéig. A nap is szépen sütött, jó képet tudtam csinálni, már amennyire ez lehetséges, mert a kész munka 33x42 cm, így a részletei nem látszanak. Kár, mert a sok fémszál szikrázik a fényben. Szóval gyönyörű!


Most egy karácsonyi házat kezdtem el öltögetni csupa különleges  öltéssel. Még semmi nem látszik belőle, csak a keret és esetleg az ajtó mellett a korlát. Erről majd később.


Kíváncsiskodó tekintetektől kísérve ennék, ebben az esetben rösztit joghurttal. Azt sajnálom, hogy nem tudom lefotózni milyen képet vág a cica mikor narancsot bontok. Az neki nagyon pfujos! Néha morgok, hogy levakarhatatlanul mindig velem vannak, néha meg nagyon is jó. Ők ketten az én állandó társaim.

22 megjegyzés:

amilgade 2012. december 9. 17:38  

Gyönyörű lett!
:D Az utolsó kép veled valami nagyon jó!!! A kis éhenkórász a legjobb! :D

Nurdan Kanber 2012. december 9. 17:50  

Lovely work!
Your stitching is beautiful.
Greetings

gromine 2012. december 9. 17:59  

Csodálatos lett a tündéred!!

Fáni 2012. december 9. 19:13  

Gyönyörű szép lett, megérte a kitartásod!:))

Vera 2012. december 9. 19:37  

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ-Á de szép. de jó hogy beszéltünk...........
Édesek vagytok így hármasba....

Cathlen-Kata(katamese.hu) 2012. december 9. 19:41  

Nagyon szép lett, gratulálok!
A csendélet rösztivel , meg aranyos ...örülök, hogy láthatlak.

Éva Erdős 2012. december 9. 19:48  

Bea, ez varázslatos lett! Szépséges!
A karácsonyi házból kép lesz, vagy 3 D-s ház? bár lehet, hogy buta kérdés. elég nagynak látszik, valószínű kép, ugye? Na jól elbeszélgettem magamban! :))))))
A kis " társaid, édesek. Nálunk a Bencike a cica felelős. Annyira szeretik egymást, hogy midig kiköveteli , hogy bejöhessen a cicus.

Beáta 2012. december 9. 20:00  

Ez nem 3 D-s ház, de ilyen mintám is van. Kéred?

Vera 2012. december 9. 21:00  

Tettem fel a blogra havazásról képet....

Jutka 2012. december 9. 21:00  

Részletgazdag, aprólékos gyönyörű hímzés.

Cat 2012. december 9. 21:49  

Gyönyörű lett! :)

Vera 2012. december 9. 22:17  

Nézz oda most vettem észre hogy már tettél fel az új munkádból....Hú de kíváncsivá tettél....Te és a mikulással mi van? vagy még egy évet várunk ? mire kész?Remélem keretezve is megmutattod ezt a tündért... nekem nagyon tetszik...

Beáta 2012. december 9. 22:51  

Mikulással mi van? Jó kérdés, ezután talán a nagy munkát veszem elő.Ha egyre gondolunk.

tasarıbell tasarıbell 2012. december 9. 23:39  

Is finish?? It's a beatiful work.. It's lovely :)) congratulations!!!

Fidike 2012. december 10. 12:20  

Huuuu, de szepseges lett!

Névtelen,  2012. december 10. 15:52  

Jó egy ilyen barát, mint Vera, hogy a biztatása révén túllendültél a holtponton, és befejezted ezt a nagy művet! :)) Legfőképp Neked egy hatalmas elismerés! Vajon a Mikulás lesz a következő nagy munkád, amihez drukkolhatok, vagy a téli sampler?
Remek társaságod van. A tömött bundájuk csak úgy csillog! A cicád a joghurtra vagy a rösztire vetett szemet? :)
Brigi

lujza62 2012. december 10. 21:20  

Csodaszép lett a kép, óriási gratula hozzá:))

Palkó 2012. december 11. 23:32  

Jöttem megnézni a csodahölgyedet! Hát ez valami gyönyörűségesen szép lett! Hatalmas munka, csodállak érte! :) Keretezteted?
És már bele is kezdtél egy újba...
További szép - napos napokat kívánok - akkor jól megy a hímzés :)

Beáta 2012. december 13. 22:06  

A cicát egyik sem érdekli igazán, talán egy fél kiskanálnyi joghurt. Azt felnyalogatja, unatkozik. Sokat van bent, mert kint hideg van nagyon. Nyáron nem is látni őt, enni jön be naponta egyszer pár falatra.Nem kell komolyan venni a kunyerálását, én sem teszem. Rutin. Ha adnék neki sem kellene. Bosszantó jelenség.

Laucica 2012. december 16. 18:10  

Hűűűűű a tündér, hűű!!!
A kunyerálás ismerős nálunk is:))) a legjobb, amikor fél órán át kunyerál, aztán amikor megkínálod, rájön, hogy azt nem is szereti:D