Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. január 25., péntek

Janlynn: Téli sampler


Kedvetlenül kerülgettem a fagyis mintát . Imádom a francia újságban levő képeket, de most sok lett az édességből. Hírtelen jutott eszembe, hogy vannak megkezdett munkáim és mikor ezt a kezembe vettem, már el sem raktam. Ez a kép mondanivalójában gazdag, jó elidőzni rajta, csak nézegetni is. Most örömmel öltögetem. Ráadásul ez aidára hímzett kép és könnyű készíteni. Még tél van. A karácsonyfát is csak jövő héten szedjük le. Talán még soha nem hagytuk ilyen sokáig, de a sötét nappalok és esték hangulatához még annyira kellenek a fények!


16 megjegyzés:

gromine 2013. január 25. 18:54  

Mikor megláttam a képet, hirtelen az szalad ki a számon, hogy:
Jézusom, de szép lesz :-)

Palkó 2013. január 25. 19:36  

Húúúú, ez fantasztikus! Annyira, de annyira!!! ... és innentől csak leesett állal bámulom még egy darabig... :)))

Palkó 2013. január 25. 19:37  

... ez hihetetlen... azonnal tűzöd is... Te valami hihetetlen türelemmel rendelkezhetsz! Irigyellek :-D

Unknown 2013. január 25. 19:59  

Igen, a kontúrokat készítem a hímzés után, mert ha az elmarad, idegölő utólag készíteni. Na, nem betűnként, de ha készek a betűk, akkor kontúr.Tegnap egy betűt és az összes kontúrját készítettem 3 órán át. Nagy kép, nagy munka, de imádom!

erdoseva55 2013. január 25. 19:59  

Ezzel a képpel én is szemeztem már :)
Gyönyörű! Benn van a kedvenceim között.:)

Rita 2013. január 25. 19:59  

Egy másik blogon láttam, hogy valaki ennek a sorozatnak az őszo darabját hímezi. Már az is nagyon tetszett. Ha lehet még fokozni, akkor ez a téli minta még szebb! Nagyon változatos és mozgalmas a kép, öröm lehet hímezni, nézegetni!

Unknown 2013. január 25. 20:20  

Tényleg nagyon összeszedetten részletgazdag a kép, gondolkodom is másik évszak hímzésén is.

Fáni 2013. január 25. 20:32  

Hát ez egyszerűen gyönyörű:)))))

Anik 2013. január 25. 21:44  

Nagyon szép hímzés lesz ez!!! hajrá!

Névtelen,  2013. január 25. 23:07  

Bevallom, nagyon drukkoltam, hogy hátha a kezedbe akad ez a minta: rajta mindenféle szerepel, ami jó ebben a hideg évszakban, a Mikulás érkezésétől a Valentin napi bolondos csizmás virágcsokorig. :) Öröm lehet hímezgetni! Azt hiszem, komoly közönség figyeli majd lelkesen, hogyan alakul a minta. :D
Brigi

Angi 2013. január 26. 8:19  

Aztamindenit :) Ez csodálatos lesz!

Eliz 2013. január 26. 9:28  

Mindig azon gondolkodom ,hogyan is győzöd ezt a rengeteg gyönyörűságet elkészíteni. Nagyon jó időbeosztásod lehet, vagy igen gyors a tű. Egyszerűen csodálatos!!! Vajon mi lesz a következő? Kíváncsian várom :).

Vera 2013. január 26. 20:26  

Drága Bea! MIndent elmondtak a többiek... Egyszerűen gyönyörű..... én a konturokkal nem vagyok jóba....
Szép hétvégét! Hamar megcsináltad!

Dóra 2013. január 27. 9:02  

Jé, erre a fekete csizmára emlékeztem:-D Csodá lesz, ha elkészül. Igazán részletgazdag kép! És tök jó, ah az ember nekilát egy rég abbahagyott képnek és készre ölti! Kitartás!

twinpeakprimitives 2013. január 30. 19:35  

It is coming along wonderfully!
Beautiful stitching!