Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. január 20., vasárnap

Pihe puha táska


Bár nem ezt a táskát készültem varrni, egyszerűbb szabásmintája van, mint a tehenes képnek, így előtérbe került. Volt még egy kis maradék anyagom ebből a szép polárból és ehhez már karácsonyra terveztem ajándéknak ezt a mintaegyüttest. Egy kis zsák, mégis 4 órán keresztül varrtam varrógéppel. A polár nyúlik és gombostűvel rögzíteni kellett a béléshez, meg sok apróság, de mindegy is, helyes lett. Nagyon jól tudom használni a Bucilla együtteseket, mert újra és újra szabom a megvett szabásmintát. Egészen biztos veszek új készletet november felé, mert csak karácsonyi képei vannak. Ja!, és Barbie. Itt megnézhetitek a kínálatot.
Csupa cukor amit mostanában készítek, az új munkám meg fagyis lesz..., ez a kérés van a lányom részéről. De kedvesek, így szívesen csinálom.




Ha a karácsonyi vásárra komolyan készültem volna, már pedig így volt:
Karácsonyi vásár: az adóhivatalnál kiváltott engedély szerint minden adóforintból 16%-ék, plusz helyi bérleti díj elvitte az összes hasznot. Vagy:olyan áron adom,hogy tuti nem megy el.Nem megy, szerintem. Nincs mit titkolnom, egy ilyen nyalókát 750Ft-ért kellett volna árulnom, hogy számításom szerint 50-100 Ft hasznom legen rajta. Ebből kb.100Ft az anyagköltség, a többi ADÓ!!!
Hű, ezt a blogba be is másolom. Ez tény.
Volt a válasz Fidikének.
Most ezt úgy számoljátok, hogy akkor dolgozom kb. 50 Ft-os óradíjért. Ugyan, ez a megállapított vételi  ár még így is sok egy hétköznapi embernek. Nem is ér annyit.Nem is akartam ezt az árat. Nem megy. De erre kényszerültem volna a mostani törvények értelmében.
Ha valakit ez komolyan érdekel, akkor el kell menni ugyanezekkel a termékekkel Angliába: hand made 2-4font. Vennék, mint a cukrot....Gondolkodtam is, talán jövőre...

7 megjegyzés:

Jutka 2013. január 20. 17:31  

Óoh de szép!
Pillecukor táska:)

Unknown 2013. január 20. 19:02  

Tényleg! Olyan mint a pillecukor.

erdoseva55 2013. január 20. 19:47  

Hű, de nagyon aprólékos munka! Nagy türelmed van hozzá, s hogy mennyire szereted varrni, látszik a munkádon!
Szépséges pihe-puha, könnyed, nagyon tetszik! :)

Rita 2013. január 20. 21:33  

Nekem a vattacukorhoz hasonlít valami miatt!

Tényleg, mi lett végül a karácsonyi vásározós terveidből? (Ha nem vagyok vindisgréc:)

Unknown 2013. január 20. 22:12  

Nem vagy. Vindisgréc, ezt először látom leírva. Tetszik.
Karácsonyi vásár: az adóhivatalnál kiváltott engedély szerint minden adóforintból 16%-ék, plusz helyi bérleti díj elvitte az összes hasznot. Vagy:olyan áron adom,hogy tuti nem megy el.Nem megy, szerintem. Nincs mit titkolnom, egy ilyen nyalókát 750Ft-ért kellett volna árulnom, hogy számításom szerint 50-100 Ft hasznom legen rajta. Ebből kb.100Ft az anyagköltség, a többi ADÓ!!!
Hű, ezt a blogba be is másolom. Ez tény.

Palkó 2013. január 21. 22:52  

Tényleg "édes" ez a táska! Jól megdolgozhattál vele! Én egyszer próbálkoztam ezzel az anyaggal... feladtam :(

Vera 2013. január 23. 14:51  

Most vettem észre, nem írtam.... Nekem tetszik igy ahogy van....Szépek puhák ezek polár anyagok....Igaz nem könnyű velük báni, de mint minden anyagnak ennek is van hibája...Nyúlik, penderedik.... de mikor megtapogatod elfelejted ezeket....