Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. február 4., hétfő

Táska, fotózásról és egy kis Muppeth Show







Lassan gyakorlatot szerzek táskák varrásában. Ez egy kis kézi szütyő és most meg vagyok elégedve a varrással is. Kisebb hibák vannak.. A szalag végeit öngyújtóval égettük, hogy ne bomoljon, a pomponokat pedig villára tekerve készítette a lányom. Most láttam én is hogyan készül. Szuper lett.


Tomi fiam vett egy fényképezőgépet a múlt héten és próbálgatta. Elmentek Olivérrel egy lerobbant gyárépületbe is és az ott készült fotók közül a graffitis képeket azért mutatom, mert ez profi festés, függetlenül a témájától.


Ilyen képem Olivér fiamról soha nem lenne, ha nem ismerkednek a fények, a világítás világával. Egy kis füst a neoncsőre és egyáltalán...Klassz!


Kis ember a nagy csarnokban.


Ez pedig photoshoppal készült.



A graffiti ötletes is. A festő felhasználta a falban levő konnektorokat, az abból kilógó kábelt...


Ez pedig itt egy torta. Akármilyen hihetetlen. Én tegnap láttam először ezeket a remekműveket. A lányom sok ötletet merít a Fem3 műsorán délután 6-kor látható műsorból, aminek egyik szereplője C. Garren. Ha beírjátok a keresőbe a nevét akkor további tortacsodákat láthattok. Azaz itt.

Mostanában nem tudok aludni. Tegnap is éjjel 3-ig fenn voltam.(?) Ez van. Sok mindenen gondolkodom, eszembe jutott a rég látott Mahna mahnam a Muppeth show előadásában. Imádom!!!
Ha van kedvetek nézzétek meg Ti is:


11 megjegyzés:

Unknown 2013. február 4. 19:16  

Amilgade: ha ide látogatnál :nem lehet valamiért megjegyzést írni Neked!!!!

Rita 2013. február 4. 20:21  

Húúú, az a táska! Szívesen elfogadnám, még ma is, mikor a fogorvosom két lyukas fogat talált:).

A fényképek szuperek, ügyes a fiad!

Unknown 2013. február 4. 20:24  

Hú! A fogorvos. Nekem is menni kéne...

Vera 2013. február 4. 20:37  

Ez a táska nagyon egyedi és szép lett!Persze a fotók is szuperek!
Valamikor nagy műsornak számított a Muppeth show !

Palkó 2013. február 4. 21:41  

Hihetetlenül jó lett a tatyód!!! Nagyon ötletesen raktad össze!!! :)

Anik 2013. február 5. 8:49  

Gyönyörű lett a táska, ügyes vagy!!! ( ilyenkor mindig úgy sajnálom, hogy nem tudok varrni..)

Eliz 2013. február 5. 9:34  

Nagyon szép lett a táska. Profi képek,legalább is én annak látom!!!

gromine 2013. február 7. 13:50  

Szuper lett a táska !

amilgade 2013. február 10. 16:37  

Tetszik a táskád, és az energiád!!! Hihetetlen mennyi energiád van!!! Irigylem!!!

Most már tudsz írni nálam, átállítottam a dolgokat.

A fiad képei tök jók! Tényleg tetszenek!!!

Netty 2013. február 12. 19:41  

Nagyon szuper ez a táska! Gratulálok.
Minden munkád gyönyörű :)