Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. április 14., vasárnap

Újra egy táska



Kétszer is fotóztam, mert miután elkészült körbe jártuk a kertet a lányommal és kért egy nagy ágat a rozmaringból. Az van bele téve.
Az lassan egy nagy bokor lesz, megfásodott szárakkal és letépve erősen emlékeztet az illata a fenyőre. Elképzelhető, hogy ez egy fenyőféle?
A táska jópofa lett, pöttyös is, kockás is. A jövő héten magamnak is varrok egyet.


A selyemszalagokból készült virágok végül egy füzetborítót díszítenek. Vidám, tavaszi, nyári hangulatú. De szaténnal dolgozni nem könnyű!

Itt írom, mert nem tudok szöveget beszúrni a komment végére: nagyon tetszett a Szombat esti láz, sajnálom, hogy vége lett!

Elővettem az utolsó adag fagyasztott epret. Előző bejegyzésben írtam arról milyen apró ami mostanában terem. Nem is igaz, fajtája válogatja. No, meg nagyon megtévesztenek engem a boltokban kapható mammut méretű fajták. Ah! Nincs baj, de azért örülök, hogy a tápot megvettem. Tejszínes eperkrém tortát készítettem belőlük:


Pótoltam a kb. 15 féle színt. Azért így más. Haladok.
Pár napja van tavasz, de már a kerten látszik:

12 megjegyzés:

Jutka 2013. április 14. 17:24  

Részletgazdag, hangulatos, szép táska!
Primula pedig gyönyörű a kertedben, nálam sajnos nem marad meg.
Hímzős, kertészkedős szép tavasz kívánok!

erdoseva55 2013. április 14. 19:15  

Egy ilyen szépséges piros táskát én is szívesen hordanék velem! :) Szerintem még a kedvem is még jobb lenne tőle :)
Nagyon jó, hogy végre jobb idő van, alig vártam, hogy kint lehessen tevékenykedni.
Kellemes, napsütéses hetet!

Vera 2013. április 14. 19:38  

Nagyon vágod ezeket a táskákat! Jó a színe is... jó ránézni.... Az eperről meg nem is beszélve.... A sárga kankalin nekem sem marad meg.... Már többször próbáltam hozni... hiába.

Rita 2013. április 14. 19:46  

Csodaszép a táska! A füzetborító is csinos. Igen, a szatén sajnos csúszik-mászik.

Most látom, hogy "megfiatalítottál" a bloglistádon:)!

Palkó 2013. április 14. 20:20  

Csatlakozom Évához a piros táskát illetően! Nagyon klassz! :)
Olyan jó, hogy süt a nap, nyílnak a virágok! Mindjárt jobb kedve van az embernek! :)

Unknown 2013. április 14. 21:15  

De jó, de jó, hogy itt vagytok!
Igen, valóban ez a táska dolog már megy nekem, mi jót lehet csinálni szerintetek a kisebb hímzésekből????
Ötletem sincs.
Kint még nem kezdtem el tevékenykedni, de tegnap alaposan körülnéztem. Levele van a málnának! Hihetetlen, a cseresznye rügyei ugyan pattanásig, de még nem nyíltak ki. A málna meglep.

Edit 2013. április 15. 7:08  

ÚÚÚÚ de gyönyőrű a táska! Meg a füzetborító is. Ámulattal nézem akik ilyen szépen tudnak varrni. Nekem is van gépem, de örülök, ha a sötétítőket sikerül egyenesre varrnom :D :D Persze nem szakmám, de tudom, hogy meg lehet tanulni, aki érez rá egy kis késztetést. CSak erre is idő kéne :D

Anik 2013. április 15. 12:58  

Nagyon szép lett a táska is, és a füzetecske is!!! Jól haladsz a nagy hímzéseddel is, nagyon be vagy lendülve :))))

Névtelen,  2013. április 15. 19:03  

Ilyen táskával nem léteznek szürke hétköznapok! :))
A Marty Bell-képet öröm figyelni, ahogy bontakozik kifelé a tűd nyomán.
Brigi

Rita 2013. április 15. 21:51  

Szia!

Korodbeli komor hölgyek, ez jó :D! A youtubos link egy bizonyos Bruno Marshoz navigált el engem ... Lehet, hogy bibis?

amilgade 2013. április 19. 22:05  

Ez a táska is nagyon jó! Most én is próbálkozok a rozmaringgal, mármint a teleltetéssel. Aztán jövőre meglátjuk.