Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. június 27., csütörtök

Diploma és macskaajtó...


A hímzéshez nem tudok sok mindent hozzáfűzni. Halad.

Tegnap volt a lányom diploma védése. Sikerült!!! 4-es lett és én nagyon örülök. Készítünk egy kis ünnepséget hétfőn, meg egy búcsúzást, hiszen jövő héten elutazik. Arra gondoltam (mert áltatnom kell magam), hogy talán többet fogunk beszélni skypon, mint így, hogy pár utcára lakunk egymástól. Nem sokat tudtunk találkozni, állandóan tanult. Én nem is értem mit csinált! 3 évet tett le egy év alatt. Hogy??? Egy könyvrengetegben élt, állandóan olvasott és olvasott...


Rengeteg a bab. Fagyasztom, főzöm. Sok a teendő nyáron. Már szóltam a zöldségesnek, hogy ha szép meggy lesz olcsón én kérek egy ládával. Azt mondta hamarosan jelentkezik, mert a termelők nem fogják tudni túl olcsón adni. Kevesebb a gyümölcs, mint tavaly, sok lefagyott.


Készített a férjem egy szúnyoghálót az ajtóra, alul az a kis négyzet plexi lap az állatoknak, ki-be hajtható. A kutya minden gond nélkül átmegy rajta, a cicáknak ez kemény. Inkább kihívnak, hogy nyissak ajtót. A Pötyi cicát ráadásul faron billentette, amitől megsértődött. Még ilyet! Kényeskednek. Sajnos az ajtó alján a háló már szét van szaggatva. Ebben az "isten verte" hőségben úgy zártam ki a kutyát mikor elmentem itthonról, hogy elfelejtettem vizet kitenni neki és minden erejével be akart jönni. Szegény. Cafatokra tépte.


Az IKEA-ban vettem ezt a napelemmel töltődő izzósort. Jó hangulatot nyújt a későn hazatérőnek.

8 megjegyzés:

Vera 2013. június 27. 22:08  

szia.tényleg nem tudom mit csináltál... a régi bejegyzésedről tudtam csak belépni amit 3 napja tettél fel.Nem jelenik meg az új bejegyzésed...De ha már odaléptem olvashtó az új irásod...Ha a nevedre megyek ahol megjegyzést hagytál a blogomon ott meg a googl plusz jön elő... nekem nincs, és jogom sincs hogy esetleg ott írjak..

Vera 2013. június 27. 22:13  

Egyébként gratulálok a lányod vizsgáihoz... Hiába ügyes lányka...
Szegény kutyus....

Rita 2013. június 28. 11:46  

Gratulálok a lányodnak! Szép a nyári kerted itt is, ott is. Jó munkát hozzájuk!

amilgade 2013. június 28. 15:39  

Nagy gratula!! 3 év 1 év alatt!!!! Nem semmi!

Laucica 2013. június 28. 17:17  

ügyes a lányod, igazán büszke lehetsz rá!! A hímzésed meg egyre lenyűgözőbb

Judit 2013. június 29. 8:43  

Lányodnak gratulálok! A hímzés csodás!

Palkó 2013. június 29. 20:53  

Szívből gratulálok a lányodnak! Szorgalmas és ügyes! :)
Nekem rengeteg mennyem termett... egy csomót kifejtettem, bezacskóztam, de még van a fán, ha lenne hosszabb létrám, még ugyanennyit szedhetnék... kár, hogy nem laktok közelebb, adnék ingyen :)

erdoseva55 2013. július 1. 19:05  

Szeretettel gratulálok a lányodnak, nagyon klassz munkát végzett! Ez igen!
Nálunk is sok a betakarítani való, alig győzöm. Persze ehhez hozzá tartozik a levendulaszüret is :)