Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. június 24., hétfő

Dobozka




Ebből a szép zsinórból csak kis darabom volt itthon, ezt is olyan kosárkából emeltem ki a boltban, amelyik azért van kitéve, hogy a maradékokat darabra meg lehet venni. Ehhez a mintához nagyon illett, el is fogyott.


A pamutcsipkét lakkragasztóval rögzítettem és gyöngytollal díszítettem,


a doboz belsejét pedig filccel ragasztottam be. Ez nagyon jó! Sokkal könnyebb vele dolgozni, mint bármilyen vászonnal. Ilyet most csináltam először.


Új hobby boltot fedeztem fel. A KÖKI terminálban örömteli meglepetésemre Mesebolt is van, azaz gyönyörű dekorációs vásznak, hímzővásznak, miegyéb varráshoz. Nem néztem körül alaposan, de majd visszamegyek, arrafelé sűrűn járok. Az eladótól kért centivel jöttem, mentem, mert dobozt nehéz találni a  mintához. Sajnos csak olyat találtam amire nem tudtam szemből ráhelyezni a hímzést, de így is jó. Amikor a pénztárnál fizetni akartam, az oda kitett gombok között válogattam és ezek haza akartak jönni velem. Mikor a mézeskalács házikót készítettem pont ilyen apró "cukorkákra" lett volna szükségem, de nem kaptam. Most megláttam, megvettem, de most meg nem kell. Állandó kérdés számomra, hogy érdemes-e "bespejzolni"? Valószínűleg igen, hiszen a doboz sem tudott volna elkészülni, ha nincsenek itthon hozzávalók.


Már nehéz fotózni ezt a képet. Nagy. A hat mintalapból az ötödiket kezdtem el.

Nem tudom hogy vagyok. Anyukámat akarom, mert el kell mesélnem Neki mi történt! Ha azt mondaná: ugyan, ezt eltúlzod - mindegy, mondjon bármit, de csak Ő tudott olyat mondani ami igazán megnyugtatott. Nem is igen merem mondani, mert most Apu halt meg, de én mégis többet gondolok Anyura. Olyan vagyok, mint egy őrült. Halmozódik a veszteség és tele vagyok dühvel, gyűlölettel...

12 megjegyzés:

Vera 2013. június 24. 21:01  

Gyönyörű lett a dobozka... Bizonyára örül a lányod ilyen szépségnek..bár eddig amiket készítettél azok is mind szuperek... Mit fog dolgozni a lányod? mikor megy?

Unknown 2013. június 24. 21:34  

Július 5-én indul és takarít szállodában. Alíg várja. A sok tanulás és evvel való "seggelés" után kitörő örömmel készül a fizikai munkára. Egy darabig biztos jó...

CathlenKata 2013. június 24. 22:15  

Nagyon szép lett a dobozka, a éped örült iramban halad.....
A dühödet meg nagyon megértem, épp ma láttam egy nénit és majdnem felkiáltottam, hogy anyu... aztán rájöttem,hogy csak nagyon hasonlít rá. A könnyeimet nyeldesve mentem odébb. Mert hosszú évek óta árva vagyok:-(((

Palkó 2013. június 24. 22:49  

Gyönyörű dobozkát varázsoltál, tényleg minden annyira "együtt van" rajta...! :)
Valamikor tanultam, hogy a gyásznak különböző fázisai vannak... természetes a düh is, a tagadás is, az is, hogy a friss seb felszakítja a nem túl régit... Tudom, szlogenként hangzik, de az idő TÉNYLEG gyógyít!
Örülök, hogy a hobbidat folytatod, mert az biztos örömet ad! A képed nagyon szépen - és gyorsan - növekszik! :)
Szeretettel gondolok Rád továbbra is! Ildikó

erdoseva55 2013. június 25. 6:18  

Nekem is nagyon- nagyon hiányoznak a szüleim!
Én is spejzolok, már annyi mindenem van, hogyha egy lakatlan szigeten kellene élnem, akkor is kitartana életem végéig! Persze, ha sokáig élnék , akkor nem! :))))
Gyönyörű a dodoz, szépen megcsináltad. Kipróbálom én is filc béléssel legközelebb. Köszi az ötletet.:)

Rita 2013. június 25. 7:36  

Álomszép lett a doboz! A hímzéssel nagyon gyorsan haladsz. Köszi a KÖKI-s tippet, fogok arra járni a nyáron.

Orsi 2013. június 25. 8:23  

Meseszép doboz, igazi ékszer! nagyon jó ötleteket adtál a díszítéssel.

amilgade 2013. június 25. 21:28  

Nagyon rossz lehet szülők nélkül élni. :-( De lassan fel fogod tudni dolgozni.
A dobozka nagyon tetszik, ahogyan a képed is. A hímzés segít majd lenyugodni.

mariah 2013. június 26. 17:41  

Gyönyörű lett a dobozod, a hímzésed csodaszép lett !! :)

Unknown 2013. június 27. 20:48  

Aranyosak vagytok!
Olyan jó ezt az együttérzést magamba szívni! Köszönöm!

Laucica 2013. június 28. 17:15  

Azta, de gyönyörű lett ez a doboz!!!

gromine 2013. július 12. 9:41  

Csodálatos dobozt készítettél !