Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. július 6., szombat

Kutya, amit elajándékoznék




A lányom és a vejem áthozták a kutyájukat. Barátságos, okos állat, de én nem szeretném megtartani. 2 éves, ivartalanított kan, oltva, chipezve van. Elajándékoznám, ha valakit érdekel írjon e-mailt, bármikor el lehet jönni barátkozni vele.


A cicáim most nem élvezhetik a békés ki-be járkálást. Futnak előle, mint a nyíl! Pötyi cica egy óra múlva is ugyanott ült és mint aki nem hisz a szemének bámulta a szoba ajtaját, mert az a nagy valami ott kint számára barátságtalan. Biztos attól félt mi lesz, ha bejön. Be is jött tegnap, mégpedig a szúnyoghálón levő apró cicaajtón préselte be magát, megijedt a dörgéstől. Ma már megengedtem, hogy bent legyen, megint dörög az ég. De nem tetszik ez nekem sem, nem csak a cicáknak. Polly kutyám meglepően jól tűri, nem morog rá. Van és kész. Neki ennyi a hozzáállása. Én még a hangját nem hallottam az elmúlt két napban, de biztos tud ugatni. Ezt ráhagyja a Pollyra. Ő csak nézi, hogy ez a kiskutya miért pattog? Rendkívül nyugodt, kiegyensúlyozott állat.


Ma bolognait készítettem és először szedtem az idén hozzá bazsalikomot. Nagy rajongója vagyok a friss fűszernövényeknek!



Közelről csak foltok, amiket hímzek, távolabbról, egészében fényképezve nagyon szép ez a kép! Az utolsó mintalapot kezdtem ma.

6 megjegyzés:

Vera 2013. július 6. 19:44  

Én itt vagyok, nem vagyok szabadságon, nem is tudom mi az...
Igen zárt blog lett.... nem tudom miért, bizonyára van oka, én sajnálom...hogy igy döntött
Más... Ne hidd hogy csak a te cicád lett szobor a kutyustól... a miénk is, ráadásul én az ő evő, ivó edényeiből adtam a kiskutyának... és megakarta nézni... a macseknak a farka szőre is felálllt mikor látta hogy megy felé a kutya .Szerintem a cicák ilyenkor kapnak sokkot!
A hímzésed szépen alakul.... szép hétvégét és nyugalmat kívánok

Edit 2013. július 6. 21:04  

Csodásan alakul a képed! :)

Rita 2013. július 6. 21:26  

Friss bazsalikom! Saját? Akkor ügyi vagy, nekem még sosem maradt meg.

A képed csodaszép!

Unknown 2013. július 6. 21:28  

Friss és saját. Hogyhogy nem? Azért nem olyan nagy a hőmérsékletkülönbség!

Palkó 2013. július 7. 17:55  

A lányodék nem csak átmenetileg helyezték hozzád a kutyusukat? Nem kell nekik, ha visszajönnek?
A képed csodaszépen alakul!!!
Ma én is kaptam a húgomtól egy cserepes marokkói mentát, így már nekem is van friss fűszernövényem :)))

Unknown 2013. július 8. 13:09  

Nem akarnak visszajönni.
A friss fűszernövények csodásak!