Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. október 15., kedd

Karácsonyi falu


A Country C. N.  Santa's Village kollekciójának 12 darabjából 11 már megjelent és  DRÁGA Judit elküldte nekem. Köszönöm!!!
Szóval falut tervezek és már mindent a képre szeretnék zsúfolni, azért remélem ízléses lesz. Nem könnyű. Térben elhelyezni nem tudom, ( bár ezen még gondolkodom, de tegnap estére rájöttem túlbonyolítom az egészet), így két sorban lesznek egymás alatt és szalaggal választanám el. A képek tetejére piros-fehér díszcsíkot kellene hímezni, de ebben az esetben az nagy munka lenne. Gyorsan beláttam most jobb lesz egy " lusta" megoldást keresni. Találtam egy darab, a képhez színeiben illő szalagot, de abból kevés van. Ezért ma elmentem a Rayher-be, ami mostanra a Duna Üzletházból a József krt. 36. szám alá költözött. Ez a Rákóczi téren van. Most nem kaptam ugyanolyat, de folyamatosan árazzák és rakják ki a karácsonyi készleteket. Nagyon tetszik a középső szalag amin fenyők vannak:


A Rayher termékei egészen kitűnő minőségű termékek. Az ország sok területén megtalálhatóak, hobbi boltokban is. Érdemes rákeresni az interneten. Ingyen elvehető lapjuk van kitéve a pénztárnál és természetesen őszi mintákat tartalmaz. Itthon a lányom átnézte és pillanatok alatt kedvet kapott a Halloweenhez. Ő nagyon szereti, én kevésbé. Mindegy. Egyszer csak evvel a kalappal a fején járkált a lakásba és azóta is díszeket készít. No, nem ezeket,



Hanem pl. ezt:


Egy apró üveget festett be, ha bele kerül a mécses látszanak az ecsetnyomok. Ettől még félelmetesebb. Huh!

Ez pedig most készült el:

                                    

17 megjegyzés:

Edit 2013. október 15. 18:03  

Szép a karácsonyi hangulatú házacskád, kíváncsi vagyok a többire is! :)
Nagyon jók a Halloween díszek is!

Fáni 2013. október 15. 18:04  

Biztosan nagyon szépek lesznek a házacskáid. Remélem mindet látjuk majd. Én még nem is gondolkodtam a Halloween, mikor is lesz pontosan?

Unknown 2013. október 15. 18:51  

A Halloween a Halottak napja előestéje. Okt. 31. Elijesztik vicces és ijesztő jelmezekkel, figurákkal a rossz szellemeket, hogy nov. 1-én nyugodtan tudják megidézni az elhunytakat. Egyfajta kiegészítése a mi általunk megszokott megemlékezésnek. Ezt én is most tudtam meg, azt hittem ez az ünnep egyenlő a Halottak napjával. De nem. Valószínű jövőre megint elfelejtem. Legalább Te próbáld megjegyezni és jövőre igazíts ki!

CathlenKata 2013. október 15. 19:22  

Milyen kár, hogy nem találkoztunk. Én is épp abban a boltban vásároltam ma:-) Na meg a Burda boltban kicsit feljebb a túloldalon.

Rita 2013. október 15. 21:04  

Jól hangzik a karácsonyi falu ötlete! Az a legjobb az egészben, ahogy az ember kigindolja, eltervezgeti, nem?

Unknown 2013. október 15. 21:44  

De bizony! Tervezgetni, anyagokat válogatni nagyon szeretek!

Névtelen,  2013. október 15. 23:37  

Nahát, ez a karácsonyi falu már megint nagyon jó ötleted! A szalagok biztos egytől egyig megtalálják majd a helyüket, szépek, hangulatteremtők. Már megint csak figyelek, nézem, mi történik Nálad... :)Megkérdezhetem, hogyan öltöd fel a szalagokat a vászonra, hogy jól mutasson? Köszönöm, hogy megosztod a technikai fogásokat! :)
Brigi

Unknown 2013. október 16. 0:00  

Megmutatom, persze. Semmi különös.
Egy szállal, átfogó x-ekkel a szalagot, hozzá illő színnel.

CathlenKata 2013. október 16. 5:26  

a Rayherben fél kilós filcmaradék csomagot és napraforgós szalvétákat, de nagyon csorgott a nyálam a gyöngyös gondoláknál:-)
A Burda boltban meg Anchor fonalat, és horgolótűt mert ezekből sosem elég.

Jutka 2013. október 16. 10:16  

Csoda szép házikó,és egész falu lesz belőle? Járhatunk hozzád gyönyörködni még elkészül:)
Szalagok is nagyon szépek te, valóban már a karácsonyra készülsz.
Érdekes és jó beszámolót írtál a Halloweenról.

Névtelen,  2013. október 16. 11:07  

Halottak napja: november 2.
Mindenszentek: november 1.
Halloween: október 31, tehát a mindenszentek előestéje.

Üdv, Saci

erdoseva55 2013. október 16. 13:59  

Úgy szeretem a karácsonyi piros- zöld színeket! Élvezettel nézegettem a házacskád! :)
Szépségesek a szalagok, kár, hogy a közelemben nincs ilyen klassz üzlet! Láttam már füzetet tőlük, rendeltem is belőle, nekem is nagyon tetszenek az áruik :)

Palkó 2013. október 16. 18:50  

Az elképzelés nagyon tetszik, kíváncsian várom, milyen lesz!
A szalagok nagyon szépek, tényleg! :)

Vera 2013. október 16. 19:26  

Kiváncsian várom ezt a falut... Mi történt a másik munkával amit előbb mutattál????Vagy csak pihentetted...
Ezek a szalagok is nagyon aranyosak..

Dóra 2013. október 17. 15:04  

Aranyos a házikód!
Úgy bírom, hogy pörög a blogod. Jobb lenne, ha gyakrabban tudnék benézni!

Állat a halloween-es dekoráció!