Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. október 8., kedd

Tavasz




Elkészültem evvel az ibolyás képpel. Nagyon jó volt készíteni, mert most gyönyörű napsütéses idő van. Illik a hangulatához. Két képet a fényképezőgép két más programjával próbáltam és nem tudtam eldönteni melyik lett a jobb, így ezt is, azt is mutatom. A fényképezőgépet kiismerni legalább egy hét kéne és akkor úgy fotózni, hogy azt meg is nézni. Biztos, ami biztos, tényleg ez a mód hozzá a legjobb? Túl sokat tudnak. Szempontomból már a mobil is. Én csak telefonálásra használom. Helytelen, tudom, de kinek van erre ideje
a tinikenen kívül?
                              

13 megjegyzés:

Rita 2013. október 8. 21:11  

A hímzés gyönyörű, a második kép nekem jobban tetszik. Akit érdekel a technika (ördöge), szöszmötöl vele...:)

Unknown 2013. október 8. 21:19  

Technika: ma belekóstoltam a programozásba. Ezt meg is kell mutatnom...
Kiegészítem a megjegyzést.

Unknown 2013. október 8. 21:50  

Nem tudtam. A kép amit mutatni akartam nem nagyítható.

Eliz 2013. október 8. 22:10  

Akármilyen is a kép, de a hímzés csodálatos, hol is szeded ezeket a tökéletes mintákat???

Unknown 2013. október 8. 22:12  

Francia mintaújságokból.

Dóra 2013. október 9. 8:26  

Jaj de jók a színei! Nagyon tetszik nekem is.

Vera 2013. október 9. 10:54  

Csak ismételni tudom, hogy milyen gyönyörű.

Névtelen,  2013. október 9. 12:45  

Szeretem V. E- t, a hímzés gyönyörű!

Jutka 2013. október 9. 16:56  

Hímzésed mint mindig, most is gyönyörű!
Fotók.... mind a kettőnek meg van a maga bája, választani nem tudok mivel mind a kettőn van ami nagyon tetszik:)

Palkó 2013. október 9. 23:12  

Gyors vagy! És nagyon-nagyon bájos lett!!!

Névtelen,  2013. október 10. 19:55  

Üde és kifinomult a hímzésed! :)
A technika túlkomplikált sok esetben, szabályosan bele kell tanulni, ráállni az okostelefon, az "okos" fényképezőgép logikájára. Az a kérdés, mire van szükség a sok funkcióból? :)
Brigi

Unknown 2013. október 11. 19:47  

Köszönöm. Csinos kis táskát készítek belőle.
Brigi: Persze, csak addig kísérletezem, amíg használom is a funkciókat. Pedig többször szentül elhatároztam, hogy alaposan átnézem, de sajnos nem érdekel annyira.
Szerencsém van a nagy fiammal, mert ugyan nagyon ritkán, de hihetetlen türelemmel magyarázza az Apple használatát. Ő a Macintosh rendszer nagy rajongója.Legalább azt is megismerem. Úgy is mondja nekem: na, gyere ide "kislányom", elmagyarázom...