Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. november 9., szombat

Tralala Mon Petit René



Az én kis szarvasom, ez a kép címe is. Méterben kapható strasszkövet vettem még tavaly a hungarocell gömbök díszítéséhez, ez akadt a kezembe és jó ötletnek találtam felhasználni a kép díszítéséhez. Horgolócérnából rojtot készítettem és felakasztottam a másik két idei munka mellé. Várakoznak a boára és az izzósorokra, amit hamarosan fel is teszek, mert komor a lakás fények nélkül.



Négy dobozt néztem át a pincében, amiben karácsonyi lakásdíszek vannak. De hogy hozzájuk férjek, el kellett pakolni bicajokat és más káromkodásra okot adó nehéz tárgyakat. Mint mindig, meglepetések tárultak elém, amikről már megfeledkeztem. Ilyen ez a mécses készlet, amiben kis üveggömbfélék vannak. Tavaly kaptam ajándékba. Apró lángokat tükröznek vissza, szép.


A boát és a piros szalagot kerestem. Nagyon rossz lett minőségileg az összes kép amit csináltam, de a hangulatot jól mutatja. Korai a karácsonyi díszítés, de nem érdekel, sokkal hangulatosabb így a korai sötétség. Haladok is tovább, jövő héten az étkezőt veszem célba.

19 megjegyzés:

Palkó 2013. november 9. 16:53  

CSODÁS lett a Tralala-képed, és fantasztikusan gyors vagy!!!! Nagyon tetszik a végső forma, nagyon jó ötlet, és teljesen karácsonyi csillogást ad neki! :)
Szép együtt a hátom, olyan meleg, barátságos hangulata van annak a képnek... :)

Palkó 2013. november 9. 16:53  

hátom helyett három :))))

Vera 2013. november 9. 17:01  

ÁÁÁÁ de ügyes vagy... Szép a hímzésed és a többi kép is...Te biztos hogy nem maradsz le a karácsonyi díszítésről...Nálunk mindig az utolsó nap történik a díszités...
Jó csinositgatást!!!!!!

erdoseva55 2013. november 9. 18:05  

Jól teszed, hogy időben elkezded!
Én is mindig el vagyok havazva ilyenkor!
Szép lett és hangulatos!
A hímzésed meg édes, annyira kedves lett!

Fáni 2013. november 9. 18:46  

Nagyon aranyos lett a képed. Nekem is keresgetni kell a díszeket, valahogy mostanában mindig elbújik minden. De az egyik napot rászánom, és előkeresek mindent.
Már én is várom, hogy karácsonyi hangulat legyen a lakásban:)

Jutka 2013. november 9. 19:11  

Kedves szép hímzések kerültek egymás mellé,mint ideiek.Méterben vásárolható strasszokkal körbe díszítve, ötletes nagyon:)

Viszont nekem tetszenek a régebbi bekeretezettek, különösen az a lányka a lámpaoszlop mellett. Nem emlékszem felraktad már a blogodra, mutattad már nekünk a követőidnek?? Szerintem megérnének egy, egy bejegyzést a blogolás előtti időkben készült hímzések is!

Unknown 2013. november 9. 19:14  

Elbújik minden, még akkor is, ha én már emiatt filccel ráírom miben mi van.Most már szájba rágósan azt is ráírom: konyha, lakásdísz, boa, izzósor, meg minden. Most fehér izzósort fogok keresni. Mert lett örökletesen egy fehér fám. Fogalmam sincs, hogy az melyik dobozban van, mellesleg el sem tudom képzelni ahhoz milyen díszeket válogassak össze és honnan, ahhoz, hogy ízléses legyen?

Rita 2013. november 9. 19:24  

Látom, ismét bolyhosítottad a hópelyheket a szarvasos képen! Micsoda hangulat lesz a lakásotokban!

Én majd advent első vasárnapján kezdem a díszítést, de lesz, amit csak karácsonyra teszek ki...

Unknown 2013. november 9. 19:33  

Oh, az ilyen konkrét szokás előtt én alázattal vagyok. Bennem ezen részről ilyen nincs. Én munkamániás vagyok. Így minden megértésem a szokások rabjainak!

Névtelen,  2013. november 9. 22:37  

Hűha, nagyon gyors vagy! :) Már megint jó ötletet osztottál meg, strassz méterben - ez igazolja, hogy érdemes felhalmozni mindenféle nekünk tetsző kelléket, mert ki tudja, mire lesz jó?!
Csatlakozom Jutkához, örömmel olvasnék a blogod előtti kézimunkáidról is! :)
Brigi

Zsimama 2013. november 10. 9:34  

Nagyon szép a képed, igazi karácsonyi hangulatot ad.

Eliz 2013. november 10. 12:42  

Csodálatos a képed mint mindig :).

Erika 2013. november 10. 14:33  

Ó, de kedves ez a minta és milyen jól mutat készen! Ezek is magad festette színek?
A díszítésen én még vacilálok, mert most még annyira tetszenek az ősziek is, nehéz megválni tőlük.

Anik 2013. november 10. 15:08  

Nagyon tetszik a hímzésed!!! szép lett!!!
Olyan jót nyerítettem ezen: "... és más káromkodásra okot adó nehéz tárgyakat. "
:) :) :)

Szép hétvégét!!!

Laucica 2013. november 10. 20:48  

A strasszkövek a szélén zseniálisak!! Annyira tetszik, hogy mindig a megszokottól eltérően használsz fel mindenféle kiegészítőket!

gromine 2013. november 11. 19:29  

Nagyon édes, olyan egyedi lett !
Igaz Karácsonyi hangulat van már Nálad, ilyenkor jövök rá, hogy megint késésben vagyok:-)

Unknown 2013. november 12. 19:56  

Köszönöm mindenkinek a kedves
hozzászólást!
Erika: igen ezeket is én festettem.