Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2013. december 17., kedd

Karácsonyra hangolódva...



...egyre jobban. Nagyon jó, hogy minden körülöttünk az ünnepek hangulatát tükrözi. Múlt héten beteg voltam, egymást követő három napig felment délutánra a lázam és a hidegrázás, gyengeség volt az úr. Felkelni csak rövid időre tudtam, mert szédelegtem. Nem is hímeztem, tévét néztem. Na de ötödik nap, reggel beszedve az algoflexet, neki álltam elkészíteni a mézes krémest. Idén is megvettem a Nők Lapja ADVENT kiadását és felkeltette egy két süti az érdeklődésemet. Ismét, mert tavalyról is van olyan, ami bekerült a család kedvencei közé. Az én készítésem nem olyan szép, mint az alatta látható fotón szereplő, de ez nagyon finom!!! Nem lett három rétegű, mert az első lapot szénné égettem és kidobtam és mert szerintem erről a receptről ez a lapban látható fotó nem is készülhetett, mert a tészta nem lesz ilyen magas. Bár fene tudja még mit nem csináltam jól, de ajánlom kipróbálásra!


Szép ennek a képnek minden részlete!


Kipakoltam a szennyest a ládából és míg válogattam, mosógépet indítottam, elfoglalta Marci. Hagytam. Később Olivért kérdeztem: láttad? Egy másodpercig dermedten állt, mert nem értette miért dorombol a szennyestartó?
Az idén nem lesz személyes ajándék, de lesz egy mindenki számára izgalmas, közös játék. A férjem dolgozik, mint minden karácsonykor és mi négyen gyerekek játszunk. A technika izgalma lesz a főszereplő: egy legóból épített távirányítású Forma1-et utánzó modellt rakunk össze az ünnepi kacsasült után:


                                                                         

12 megjegyzés:

Edit 2013. december 17. 19:52  

Ha én ilyen szép mézest tudnék sütni, boldog lennék! :) Nem baj, ha nem lett olyan, mint ahogy a nagykönyvben meg van írva, a lényeg, hogy finom. Egyébként sem fogja senki sem számolni a tésztalapokat, ugye?
A hímzésed csodaszép, és nagyon gyorsan haladsz vele.
A cicus meg nagyon édi, odavagyok, amikor ilyeneket csinál a miénk is. :)
Ez a legó pedig nagyon izgalmasnak tűnik, annyira jó, amikor összeül a család, és együtt ügyködik. :) Mi régebben rengeteget társasjátékoztunk, sajnos, mostanában már nem. De nagyon jó felidézni azokat az időket.

Unknown 2013. december 17. 20:34  

Oh, a család..., ahhoz ötlet kell, hogyan lehet kedvet csinálni az együttléthez. A társas azért jó, mert együtt beszélgetve, egymásra hagyatkozva alkotunk valamit és ez jó. Utólag is, visszaemlékezve tényleg az együtt töltött órákra.

Fáni 2013. december 17. 20:39  

Nymmmmmmmmm, összefutott a nyál a számban. Nagyon jól néz ki a sütid, és biztosan ugyan olyan finom is.
A hímzéseddel nagyon gyorsan haladsz.
Remélem, már teljesen meggyógyultál?!

Névtelen,  2013. december 17. 20:45  

Örülök, hogy jól vagy! Az ünnepben a készülődés az egyik legjobb rész... Ó, de elfogadnék egy szeletet ebből a mézesből! Nálunk ilyen a "sztár" süti, sok krém, kevés tészta. :D De marad ebből karácsonyra? Vagy a hangulatteremtés a célja? :) Cicád remek figura, szépséges ciromos!
Elképesztő tempóban haladsz, mennyi részlettel elkészültél a hímzésen!
Brigi

Unknown 2013. december 17. 21:07  

Brigi: nem marad a sütiből. Nem merném kockáztatni, hogy karácsonyra készítem. Egy próba ami örömet okoz mindenkinek. Idén a lányom hoz kész Marlenka tortát, illetve cukrászsuliban tanult minyon fog készülni közösen. Szóval ez ráhangolódás. A héten még készülök az újságban szereplő étkakaós gesztenyés fatörzsre, ezt is fotózom. Sok sütit próbálok és kevés marad az újra érdemes vele foglalkozni státuszban.

Rita 2013. december 17. 21:56  

Ó, az a mézes, ó az a kép!

Milyen jó, hogy a gyerekeid még most is szívesen játszanak veled együtt!:)

Unknown 2013. december 17. 22:20  

Két gyerekem és a vejem. Igen, mert ez inkább játékos kihívás. Engem is izgat, ez a legó nem gyerekeknek való, sok darabból álló, áramköröket is illesztő a technik. Most nézhetnénk tv-t is, de az uncsibb. Te is tudod, már két gyerek esetén is fontos átlátni a közös elfoglaltságot, hogy az mindenkinek jó legyen. Képzeld három gyereknél! Megtanultam kreatívan aktív lenni. A "kötött" programok jó hatásúak. Semmi kényszer.., tudnék írni igen ingerülten a most kialakult oktatásról!

Vera 2013. december 18. 17:25  

Közös játék tetszik... de nálunk nem lehetett sem a fiamnál, sem az unokámnál még megpróbálni szinten sem....Társas játéknál ha az első pillanatba már nem ők voltak a nyerők.... felborították a játékot,duzzogva félre ültek ha legót raktunk... üvöltés volt mert nem akart oda menni az az alkatrész, amit ők képzeltek akkor oda...Más rész... meg unatkozott anyósom...igy mindenki dőlt arra amerre akart...
A cicád tudod édes.....
A hímzésed meg gyönyörűen alakul...Süti? még nem sütöttem...semmit

Palkó 2013. december 18. 21:20  

Tényleg fantasztikusan szép az a kép!!!
Mi az idén origamizni fogunk, 25 cm átmérőjű papírcsillagnak kellene elkészülnie a végére :)
Jó dolog a közös játék karácsonykor... :)

Jutka 2013. december 19. 14:19  

Sütésben nagyok vagytok te és a lányod:)
Karácsonyi képed biztosan elkészül az ünnepre még mindig nagyon tetszik!
Jó közös játékot kívánok az ünnepen!

gromine 2013. december 19. 15:28  

Csodálatos lesz a kép !

Laucica 2013. december 19. 17:45  

Ránéztem a sütire, nyeltem egy nagyot és gyorsan továbblapoztam. Merénylet! A hímzésed, ahhh... mindig leesik az állam a hímzéseidtől. A macskáért meg igyekszem nem túl hangosan rajongani!:) És nagyon tetszik a közös játék-összerakósdi! Ez az igazi karácsonyozás és nem a száz tonna felesleges ajándék!