Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. február 20., csütörtök

Bontva és átszabva



Több szem többet lát és milyen jó ez! Előző bejegyzésben írtam, hogy nem vagyok megelégedve a varrt táskával, valami miatt nem jó. A lányom letakarta a kék zsebet a rózsaszín pöttyös vászonnal és annyira sokkal jobban tetszett nekem is, hogy rögtön neki álltam bontani és kicserélni. 
Hamar rájöttünk hogyan kell a vállpántra rögzíteni a karabinert és jobb, mint az eddigi megoldásaim, most meg már csak ezt akarom használni!
Visszajött a kedvem a varráshoz és azon nyomban készítettem a vejemnek is egy könnyű kis tarisznyát:



Ez egy kis zsákocska, a teteje vissza van hajtva. Érdekessége, hogy nem találtunk itthon nagy, barna "nagyi" gombot és egy kis rézvillára fúrt a férjem két gomblyukat, ez lett a gomb. Olyan hippis. Itt meg is állnék, mert az előző megjegyzésekben Rita is említette, hogy német hippi stílusra emlékezteti a " dizájn" és mikor Olivér fiam nézegette Ő is így jellemezte. Lehet, hogy én olyan mintaújságot vettem ami az is? Mivel nem tudok németül, nem tudom.


Tavaszi képem egyre nagyobb.
Ági virágos blogjára jelentkezzetek ha Veronica Enginger képet hímeztek, mert szívesen mutatja be, én meg szívesen gyönyörködnék benne. Valószínű, hogy mintát is tud küldeni.


Az isteni zserbó! Az elmúlt hetekben kétszer álltam neki nagyobb adag diót törni, mert a két évesek aszalódnak. Fogyjon. Megsütöttünk minden diós kedvelt sütit. A zserbóból is dupla adagot és egy darabig elég is lesz belőlük. Örömmel vettem kézbe a héten a túrót.

7 megjegyzés:

Jutka 2014. február 20. 20:18  

Nekem az előző megoldás is tetszett. Tarisznya valóban nagyon pasis lett...... tetszik! :) Sok hasonló szép varrományt kívánok!

Unknown 2014. február 20. 21:12  

Köszönöm és valóban, a családom szerint így is jó, meg úgy is jó. Nekem utóbbi jobban tetszik.

Rita 2014. február 20. 21:17  

Nekem a pasis hippie táska a kedvencem! Fantasztikus ötlet a villa mint gomb! (Újrahasznosításként is remek ötlet!) Én is simán hordanám.:)
Gyorsan haladsz a tavaszi képpel! - Ó zserbó! Pont a napokban jutott az eszembe anyukám mézes (tejkrémes, baracklekváros) zserbója, egyszer meg kellene sütnöm...

Unknown 2014. február 20. 21:48  

Köszönöm a dícséretet!
Süss, elfogy! Milyen tejkrém? Megosztanád velem a receptjét e-mail?

Palkó 2014. február 20. 22:36  

Szuper dolgokat készítettél! Nagyon jó lett a táska színösszeállítása! És az a tarisznya! :)
A tavaszik képed is szépen alakul!
A zserbót nem néztem meg, mert ilyen későn már tilos sütiznem! :))))

Névtelen,  2014. február 23. 2:03  

Stílusgyakorlatok egy táskával? :) Egyszerűen cuki! Na és ez a pasis, remek!
Mennyit haladtál a samplerrel, ez a "hűha" kategória. :))
A sütid nagyon guszta, bűnrecsábító. Kénytelen leszek sütni valami diósat, nincs mese.
Brigi

amilgade 2014. február 25. 18:43  

Az a tarisznya nagyon jó lett!! A táska első változata is jó volt szerintem. Anyukám elég régen sütött nekünk zserbót, én meg még soha nem próbáltam készíteni.