Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. február 8., szombat

Un jour á Paris á Noël


A hímzés tetejéről lehagytam a mintán szereplő szöveget, mert a táska magassága így is 38 cm és ennél nagyobbat nem akartam.  Készre varrtam ma ezt a vidám hangulatú téli szatyorkát.


Az Eiffel-toronyról lebontottam a gyöngyöket, mert nem tetszettek és francia csomókkal lett díszítve.





Életem első mágneszárját ütöttem be, hogy a tatyó ne tátongjon és készítettem a belsejébe egy zsebet, mert a kulcsomat örökké idegesen kotorászom a táska aljában a kapuban.
A patent fotóján látszik, hogy a külső tűzéshez használt piros cérnának az alsó szálát elfelejtettem kicserélni fehérre és ez így csúnya. Ejnye!

(

Készítettem egy nagyon közeli fotót a dekorációs vászonról, hogy látszódjon az arany színezete is, mert az egész szebb, mint amit a képek tükröznek.


Ezek mindig így ketten együtt...

16 megjegyzés:

Rita 2014. február 8. 18:55  

Pazar! A hímzés és az egész szatyor csodaszép! Még az eltévedt piros cérna is jól mutat a fehér anyagon.

Bár én nem mernék ilyen szép táskát hordani... Te biztos jobban tudsz rá vigyázni, hogy ne kelljen majd mosni.

erdoseva55 2014. február 8. 19:00  

Nem jutok szóhoz! ez valami gyönyörű! Nem is mernék bele rakodni :)

CathlenKata 2014. február 8. 19:06  

Nagyon szép! Valószínű nálam is a vitrinbe végezné:-)

Palkó 2014. február 8. 19:14  

Gyönyörű lett a kép! És a táska...! Egyszerűen csodaszép így együtt! .... csatlakozom az előttem szólókhoz, én sem merném használni, annyira, nagyon, különlegesen szép! :)))

Unknown 2014. február 8. 19:54  

Ugyan! Én sem lennék ilyen bátor ha nem készítettem volna már vászonból táskát. Ha sokat használom, akkor kéthavonta szappannal átmosom az összegyűrt fülét a maszattól, de hihetetlen, hogy milyen jól bírják a budapesti szutykot!

Eleonóra 2014. február 8. 20:35  

Most találtam ide a blogodra, csak ámulok, milyen sok szépséget hímeztél már! Gratulálok!

Andulka 2014. február 8. 21:02  

Álomszép lett! Én sem merném "élesben" használni!

Unknown 2014. február 8. 21:30  

Ugyan már!
Ha valaki szeret kézimunkázni inkább az a baja, mi a fenét kezdjen az általa előállított sok szép holmival. Hát használja!

Edit 2014. február 9. 9:19  

Hűűű tényleg ez mennyire meseszép lett! Gyönyörű!

Jutka 2014. február 9. 14:45  

Igazán szép táska kerekedett ki ebből a hímzésből! Tetszik a francia csomós ötleted a gyöngyök helyettesítésére, mivel a használatban meglazulnak a felvarrott gyöngyök.
Piros cérna szerintem is inkább díszítésnek mutat mint sem hibának. Nagyon ügyes vagy! mit nem adnék ha én így tudnák varrni.

Fáni 2014. február 9. 15:10  

Nagyon szép lett! Ha én egyszer egy ilyen szatyrot tudnék varrni.....
Mindig csak áhítozok / picit irigykedek /amikor ilyet látok. valakitől meg kell mát tanulnom végre.

Névtelen,  2014. február 10. 1:11  

Éljen a praktikus hímzéshasználat! De pompás táskád van!
A két állatka tündéri együtt, ezt látva nem lehet rosszkedvűnek lenni.
Brigi

amilgade 2014. február 10. 17:29  

Öröm nézni mennyi mindet készítettél, amióta nem "láttalak"! :-)

Anik 2014. február 14. 20:11  

Jaj, de szép... a házi kedvenceid valami tüneményesek!!! Kis drágák...

gromine 2014. február 19. 16:32  

Nagyon szép lett ez a hímzés, így összeállítva meg csodálatos !

Jucus 2014. március 12. 19:57  

Ez a táska csodálatos! Még nem láttam.
"Ezek ketten" meg annyira édesek!:o)