Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. március 2., vasárnap

Fonálfestés


Két tortát hímeztem, a sorban lesz még három.
Más foglalta le a figyelmem. Kipróbáltam a textilfestékeket és most már írom milyen színnel készült. Látjátok mire jó a függyönykarika? Könnyebb így tárolni, mint papír bobinára feltekerve. Egy zacskóba a barnákat, másikba a pirosféléket és így tovább. Hosszú időbe telt száradás után darabolni, de most nagyon szívesen foglalkoztam vele. Rengeteg ötletem is támadt...




10 megjegyzés:

Fáni 2014. március 2. 18:44  

Jó ötlet ez a karikás, de a gyáriakat is, vagy csak a saját festésűeket tárolod így? Mert a gyárira gondolom a számot is rá kellene tenni valahogy

Unknown 2014. március 2. 18:51  

Csak a saját festésem tárolom így és azt is csak most, mert azt akartam egy helyen legyenek azok a színek amiket most próbáltam.

Palkó 2014. március 2. 20:22  

Nagyon szép színeket alkottál! ... és nagyon tetszenek a tortáid is! :)

Laucica 2014. március 2. 20:54  

Szépek a színek, a rózsaszínűek az előző bejegyzésből a legjobbak persze:))) De én sose tudom, mihez lehet felhasználni a kézzel festett fonalakat:((

Unknown 2014. március 2. 21:11  

Hát igen, ez nekem egy imádnivaló hobbim, de minden pótolható DMC-vel.

Anette kincsei 2014. március 3. 3:06  

Nagyon tetszenek a festet fonalaid!! Jok lettek!!

Vera 2014. március 3. 11:40  

Szép színük lett! Nekem különösen az utolsó képen látható fonalak tetszenek....Már egész jól belejössz... Miután mostanában felmerűlő kérdés, mosás után fognak e? vagy megtartja a színét...

Rita 2014. március 3. 21:00  

Köszi, hogy ennyi szépet, új ötletet megosztasz velünk!

Névtelen,  2014. március 5. 23:36  

Ó, ha jól látom, málnás/epres csokitorta hímződik Nálad! :) Bármelyik mennyei kombináció... Remek móka lehetett a fonalakkal kísérletezni, a gyerekrajzokat idéző mintákhoz, ahogy írtad, ezek az igaziak!
Brigi

gromine 2014. március 6. 14:13  

Nagyon szép színek lettek, főleg a narancsosak tetszenek .-)