Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. március 7., péntek

Party Cakes


Felülre nem készítem el az alsóval azonos díszítést, mert nem hiszem, hogy keretezve lesz. A végleges formájáról még nem döntöttem. Szépek ezek a torták.

A Green Village mintát egy blogon láttam meg és Laurát kérdeztem tudja-e mi ez? Ő mindent tud. Hihetetlen! Tudta. Meg is találta és elküldte. A készletet megrendelni nem tudtam, de a webről lemásoltam róla a fotót, hogy mutatni tudjam. Vacak a kép minősége. Ez 1,44cm széles és kb. 26 cm magas. Elkészíthető az egész és részleteiben is.


Tegnap elmentem az Éva kézimunka boltba vásznat venni hozzá és én szép kék nyári égboltra álmodtam meg, be is festettem:


Naná, hogy bele is kezdtem az este! Ez egy darab járda részlete. A fonalak válogatása hozzá nagy meló volt, mert csak úgy szerepelt, hogy burnt orange és a DMC-ből ki kellett keresni melyik az.


Az Éva kézimunka boltban a hónapban 40-50%-os engedmény van, így vettem két kis Dim. készletet. Nézzetek be!


8 megjegyzés:

Névtelen,  2014. március 7. 17:08  

Gusztusos torták készültek Nálad! :)
Mekkora vállalkozásba fogtál ezzel a faluval! Az oldalsávban egy kreatív kolleginánál látni készen, elképesztő munka... A vásznad mesés kék lett, a fonalválogatást meg el se merem képzelni, megnevezések alapján. Valóságos türelemjáték lehetett.
Mivel készletekből, tervekből sosem elég, sok örömet bennük!
Brigi

Unknown 2014. március 7. 17:43  

Láttad készen? Ugye milyen szép?
Nagy falat, valószínű, hogy egy huzamban nem is lesz kész.

Palkó 2014. március 7. 18:03  

Nagyon szépek a tortáid, mondhatnám ennivalóak! :)))
Jó nagy munkába fogtál bele, de már ismerlek: el fog készülni nagyon hamar! :)
Szép hétvégét kívánok!

Jutka 2014. március 7. 18:32  

Ezt nevezem Beáta!
Elképzelésed nem kicsi, akaratod szintén hatalmas, most már csak sok időt és türelmet kívánok hozzá és lankadatlan hímzőkedvet!
Faluhímzés szüneteiben pedig ott lesznek a kisebb készletek, sőt ha megunod pl. felénélnél be is fejezheted.

Unknown 2014. március 7. 18:50  

Úgy,úgy. Ez tényleg olyan, hogy befejezhető bármelyik részleténél. De most még nagyon akarom az egészet.Még ha többszöri elrakás és elővételre is. Most...és nem tudni mi lesz.
Különben nagyon jót írtál, meg-megszakítom kisebb munkákra, az biztos.

Rita 2014. március 7. 20:34  

Nem is emlékeztem a tortás mintára. Vagy olyan gyors vagy, hogy csak a kész változatot hozod elsőként?

Az a falu! Bátor vállalkozás, de ha van kedved hozzá, ég a kezed alatt a munka!

CathlenKata 2014. március 8. 7:03  

Hú az a falu álomszép de óriási munka . Most néztem, hogy már kész is:-)

Vera 2014. március 8. 14:33  

Tegnap keresésbe fogtam, mert emlékeztem , valahol mintha láttam volna, csak más néven...Így elmaradtam , hogy megírjam, milyen jól néz ki .Látom Te is szereted a nagy és sok hímzéssel bíró kézimunkákat.Ma is kutakodtam, de hiába, nem lettem előrébb..
Megvárom míg majd nagyobb, jobban látható képet mutatsz... Végül is mekkora lesz ha kész lesz??????,
Jó munkát hozzá... Ja és az anyag festése is jó lett... Szép , pihenős hétvégét!