Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. május 9., péntek

Táska







A lányom tegnap avval a kéréssel érkezett, hogy szeretne egy hatszögű táskát. Ehhez először le kellett venni a polcról  Obádovics Matematika című könyvét és megtanulni a pontos oldalszerkesztést. Előkerült körző, vonalzó és a férjem segítségével szerkesztették meg a pontos hatszögű szabásmintát, míg én az ebédet készítettem. Evés után nem sokkal hozzáláttunk. 17 cm hosszú egy oldala és a fodornak a szélén 2 méter 20 centit használtunk fel. A matekon túl: aranyos lett és talán az első olyan, amit rutinból könnyedén varrtam, már a sokadik kísérlet után. Belül és hátul nagy zsebet kapott, hogy ne álljon el díszgombbal rögzítettük középen. Azokat az anyagokat használjuk amik itthon rendelkezésre állnak. Hihetetlen mi mindent ki lehet hozni fél méter vászonból! A karabiner meg egy csoda! Nagyon szeretem használni. Dísze is a táskának és mivel körbe forog, nem tud a füle összetekeredni. Vennem kell rézszínűt is! A mágnespatent is jó dolog, nem kell bajlódni a cippzárral, amiből úgy sincs itthon megfelelő szín és méret.
A puha bélés és a fodor miatt olyan, mint egy díszpárna.


Mostanra biztos vagyok benne, hogy ha nem lenne a hímzés körül ez a szép virágkeret, akkor nem is tetszett volna meg ez a minta. Azt hímzem a legszívesebben.
 

Ez a teraszunk, az udvar és a szomszéd ház érdekes nézetből. A fényképezőgépet tanulmányozva és azt próbálgatva a férjem készítette. Van olyan funkció, hogy három képet készít egymás után, kereszttel a kép közepén jelzi mikor jó a fókusz és azt összerakja. Nagyon jó!

13 megjegyzés:

erdoseva55 2014. május 9. 20:40  

Remek munkát végeztél, nagyon klassz a táska! Sosem gondoltam még hatszögletűre :)
Szépen alakult a hímzésed,friss, üde színek!
A fényképezőn nem ez a panoráma felvétel? Nagyon jól néz ki.

Unknown 2014. május 9. 20:52  

Panoráma felvétel, igen.

Rita 2014. május 9. 21:06  

Szuper, összeszokott csapat vagytok az ötletelés, a szerkesztés és a kivitelezés terén!

Unknown 2014. május 9. 21:22  

Hűűű! Ez egy rendkívül éles meglátás. Írnom kellett volna a bejegyzésben is, hogy ez kettőnk kiötlött teve. Ez fontos.

Palkó 2014. május 9. 22:42  

Hihetetlen, hogy milyen jópofa cuccokat dobsz össze "csak úgy"... :)
Nagyon jó lett a táska!
A képed is szépen halad, nekem is nagyon tetszik :)

Névtelen,  2014. május 9. 23:21  

Tényleg díszpárnaszerű a táska, van humor az ötletben! No meg az a masnis halálfej-gomb, kegyetlen! :):):)
Kísérletezésben hihetetlen, milyen dolgokat találtok ki a lányoddal!
Brigi

Névtelen,  2014. május 9. 23:23  

Elnézést, és mindezt rutinból? A fodrozott szegéllyel és csipkével és mindennel együtt?! Ez igen!
Brigi

Fáni 2014. május 10. 16:14  

Megint nagyon szépet, és ötleteset alkottál. Ilyenkor mindig elhatározom, keresni kell valakit a közelemben, aki megtanít varrni. De nem tudok senkit, videóról meg még nem mertem hozzáfogni :(

Vera 2014. május 10. 19:28  

Nagyon jó...Ügyik vagytok...Micsoda ötletes egyébként... Mi a múltkor hatszöget gyártottunk, de kicsibe... mert nekem foltvarrás indította el a fantáziámat... de csak odáig jutottam...Viszont a hímzésed is egész jól alakul..
Látod micsoda jó géped van,,, csak meg kell tanulni hogy kell kezelni...Szép hétvégét!!

Jucus 2014. május 11. 19:51  

Bravúros ez a táska, nagyon csini darab és nem semmi, micsoda háttérmunkát igényelt! Ügyi vagy! A hímzésed is szépen alakul és az az erkélyes fotó tényleg érdekes! Olyan jó dolgokat lehet már ezekkel a modern kütyükkel csinálni!

Anette kincsei 2014. május 14. 3:10  

Nagyon csini kis taskat keszitettel, kulonleges es olyan kis finomka-nagyon tetszik. Lehet, hogy a sok-sok taska gyartasodnak valo koszonettel, de vegre en is ravetem magam egy taska himzesre. Persze en keszen vettem (nem vagyok varrasban, plane varrogepben jartas) itt a Walmart-ban, de talan ez is megteszi igy nyarra a partra. Lanarte, African Daisy,-jet kezdtem el ra varrni, talan par nap mulva mar tudok mutatni felismerheto fotokat.
Szep panoramat keszitettel a teraszotokrol.

gromine 2014. május 14. 15:23  

Nagyon jó ötleteitek vannak a lányoddal.
Szépen haladsz a képpel !

Laucica 2014. május 15. 11:47  

De klassz ez a táska, irtó jó a formája, nagyon bejön, ráadásul kaptál is kész szabásmintát hozzá!:D