Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2014. december 11., csütörtök

Victoria sampler




Belekezdtem a szilveszteri képbe. Nagyon nehéz. Azért tettem mellé a centit, hogy látszódjon az öltések aprósága. A díszsorok a képecskék között gyönyörűek, mint minden Victoria munkán. Ahogy kirajzolódott a két énekes mikrofonnal, a három fúvós, a hulló konfetti és szerpentin, egyre vidámabb hangulatba kerültem. Ez nem való a meghitt karácsony várakozásához, félre tettem. Az ünnepek után újra kézbe veszem.


Két nappal ezelőtt üzenet jelent meg a tv képernyőjén, hogy a t-home ajándéka az ünnepekre a 199-es csatornán egy kandalló képe. Pattog a tűz, időnként valaki tesz rá . Egy darabig néztem, lefotóztam. Jó ötlet.


Végeztem az ajándékok megvásárlásával. Ma megvettem a közös szórakozáshoz a társast. Ünnepekhez illő puzzle-t. Mozgalmas, tartalmas kép, nagyon tetszik.

Olivér fiam elment Hollandiába. Sikerült munkát találni. Lelkes, nagyon jó a benyomása. Egy étteremben dolgozik a konyhán.
Segítséget kérek, hogyan tudom a megjegyzéseket betű és számmentessé tenni?


11 megjegyzés:

erdoseva55 2014. december 11. 19:05  

De jó Neked, már kész vagy a vásárlással. Én még csak a négy unokámnak és a férjemnek vettem meg. :) De tudom, mit szeretnék a többieknek is.
jól néz ki a szilveszteri kép, jó lesz majd öltögetni az ünnepek után is
Olivérnek sok szerencsét kívánok, minden jót Neki!
A pattogó tüzet mi is felfedeztük, nagyon hangulatos. Szeretem nézni :)

Andulka 2014. december 11. 19:51  

Hű, le a kalappal, hogy belevágtál ebbe a mintába, biztosan gyönyörű lesz, ha kész lesz!
A fiadnak sok szerencsét kívánok!

Kandalló a tv-ben :-)

Rita 2014. december 11. 22:14  

Micsoda önfegyelem, hogy letetted a képet!:)

Sok sikert a fiadnak!

Palkó 2014. december 11. 22:48  

Tényleg nagyon jópofa ez a minta! Milyen sűrű ez a vászon? Szemrontóan sűrű - szerintem :)))
Sok sikert kívánok én is a fiadnak!

A kandallót nagyon szeretem. Évánál láttam gyertyakandallót, eldöntöttem, olyan nekem is lesz! :)

Palkó 2014. december 11. 22:51  

A betű és számmentességet úgy érted, hogy ki akarod kapcsolni a biztonsági ellenőrző kódot? Eddig nem volt nálad... hogy kapcsoltad be?
Blogger - Beállítások - Bejegyzések és megjegyzések - Szóellenőrzés megjelenítése: állítsd át arra, hogy nem
Remélem, sikerült érthetően leírni :)

Tüzes Beáta 2014. december 11. 23:21  

Ildikó, köszönöm az eligazítást. Segítséget kell kérnem, mert nem tudok oda jutni ahová irányítasz.Felvettem a google irányítást is és kutyvasz van nálam.

Anette kincsei 2014. december 12. 2:57  

Nagyon szep less a keped!
A kandallo igazi unnepi hangulatot araszt. Az otthoniak tavaly is kuldtek ilyen kepeket, nekem is nagyon tetszik.
OO, ez a puzzle, de jo!! Igazan meghitt less Karacsony este egyutt "dolgozni rajta":-)
Sok sikert a fiadnak a kinti munkahoz!

twinpeakprimitives 2014. december 12. 10:46  

Oh, I love Victorian Sampler! Christmas is arrived to your home already :))

Vera 2014. december 12. 17:38  

Nagyon szép... valóban "szemetrongáló" himzés...
Fiadnak meg minden jót...