Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. január 7., szerda

Friss színek



A hímzésen egy újabb ajándék lett kész. Már tegnap este is azon gondolkodtam mi legyen a következő. Rég varrtam és be van tervezve egy tavaszi-nyári bevásárló táska. A karácsonyi mintásat január után már nem hordanám, így válogattam ma, vettem is egy friss zöld színű textilt. A kéket és a zöldet egészítem ki sárgával. Az újságban látható minta után varrom most külső, de belső zsebekkel is.


Naná, hogy már megint a cica most meg így fekve. Ránézek és bámulom a nyugalmát.

8 megjegyzés:

Palkó 2015. január 7. 18:06  

Szívesen odadőlnék a cicád mellé... :)
Jól alakul a kép, az anyagok meg nagyon tetszenek! Látom, már te is áthangolódtál a tavaszra! :)

Rita 2015. január 7. 19:15  

Nagyon szépek az anyagok!

Én még nem merek a tavaszra gondolni, itt olyan sokára lesz! Még téli dolgokat hímzek, varrok, kötök.

Vera 2015. január 7. 19:27  

De gyönyörű anyagok...Én is vettem igaz nem most/ÉS kék is meg, sárga is van benne/... mindig elfelejtem fotózni.... Van egy táska is, ami tetszik...Irtam aki elkészítette... de... Na szóval más minta után kell néznem..és amit megtudok varrni..
És ma megvette a vinyót, Apa mert a Norbi azt mondta ez legyen a bővítéshez...a többi az Ő dolga... csak idő kérdése..
A cica meg igen édeske...

Andulka 2015. január 7. 19:56  

Nagyon édesek a cicáid! Az igazi és a hímzettek is! Tetszenek az anyagaid is.

Edit 2015. január 7. 20:22  

Nagyon jól alakul a cicás hímzésed! Az igazi cicád meg olyan, mint a miénk. Imád így henteregni, főleg esténként a szőnyegen.

Fáni 2015. január 7. 21:07  

Biztosan nagyon szép táska lesz ezekből a vidám anyagokból :)

erdoseva55 2015. január 8. 15:26  

Én még mindig a karácsonyi ünnepben fürdök, nyújtom kissé, olyan szép, olyan jó. Ismét esik a hó, bár már gondoltam én is a tavaszi hímzésekre is.
Üde, vidám színeket választottál, klassz belőle a táska.

Cat 2015. január 8. 17:34  

Nagyon szép anyagokat vettél!
Nagyon tetszik a hímzésed! :-)
A cicád pedig imádni való. :-)