Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. január 10., szombat

Tavaszi táska



Ez nagy meló volt. Mivel ma nem volt más dolgom, varrtam és bontottam. Aztán megint varrtam. Jó most megnézni így a blogon, mert most látom milyen jó döntés volt kevés sárgát beletenni és hogy le kell szedni a zöld pompont mert nem illik ide. Ami viszont meglepett, hogy a piros almagomb jó.
Van két új ötletem mások számára is. Nem saját, a mintaújságban láttam, hogy a varrógép hímző programját lehet így is használni díszítéshez:


Ez nekem nagyon tetszett!


Egy varrós blogon meg szalagokból virágot láttam olyan egyszerű módon, hogy rögtön ki is akartam próbálni. Először a fent látható módon összevarrtam a szalag darabot, majd kettéhajtva egymás után kell felfűzni és ezt összehúzni:



Végül egy gomb segítségével eldugni a középső részt. Szuper!

10 megjegyzés:

Rita 2015. január 10. 19:01  

Gyönyörű lett!
A gép hímzőprogramját én is használtam tűzésre, jól mutat a táskádon!

Palkó 2015. január 10. 19:49  

Tényleg szuper! A táska meg fantasztikus! Nagyon-nagyon jóóóóó lett!!!

Cat 2015. január 10. 20:31  

Nagyon szép lett a táska! :-)

Tüzes Beáta 2015. január 10. 22:02  

Hagyok mindent úgy ahogy van. Nyugi volt és a hibákat túlértékelve most már nem érdekel. Használni van. Jó így.

Fáni 2015. január 10. 23:35  

Hogy Te milyen gyors vagy :) Nagyon szuper lett a táskád, de miért is csodálkoznék ezen? Mindig szép amit csinálsz :)

Névtelen,  2015. január 11. 1:25  

Tündéri vidám a táskád! Nagyon jól sikerült darab. :) Az előző bejegyzésed macskái mind csodásak. :D Az alvó cicád mancstartása felülmúlhatatlan. Sok örömed legyen az állatkáid társaságában is (a huncutságaikat ellensúlyozandó)!
Brigi

Andulka 2015. január 11. 11:13  

Ez gyönyörű lett, pár napja még csak tervezted, aztán hipp-hopp már kész is van!

erdoseva55 2015. január 11. 16:08  

Ez aztán a gyorsaság! Vidám, kellemes hangulatú szépség lett! Kedvet kaptam én is készíteni egyet! Nagyon jó a virágdíszítés rajta, tetszik. Kipróbálom majd,jól megy a táskához. Nekem is sok gombom van, jó ötlet ezzel zárni az oldalzsebét.
A táskát magát cipzárral is lezártad? Én nem szeretek bele varrni, csak, ha muszáj.

Vera 2015. január 11. 19:55  

Ez a virág nagyon jó és ötletes az elkészítése... Táska meg jó kis színes...Még mindig nem írtam az Áginak, mert úgy gondoltam megcsinálom a mintát, és közben összeírom, hogy mire lennék még kiváncsi... de nem lett belőle semmi..És még egy fontos dolog.. Valahányszor mentem a boltba, mindig vettem egy kis darab anyagot... szerintem ez meg most kevés...