Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. január 3., szombat

Video és hang lassítva

 

 Tomi fiam felvételeket készített a telefonjával, mert tetszik neki, hogy le tudja lassítani. Ma átjött, mert üveget is fel akart venni ahogy törik. Később mikor megnéztük a felvételeket engem a lassított hangfelvétel nyűgözött le nagyon! Mást hallunk élőben, mást lassítva. Szenzációs ahogy csilingelve pattognak az üvegszilánkok!



Csini kalapkák szilveszterre, ami mégis kedvemre volt. Olivér fiam szabadnapos volt és kb. 40 percet tudtunk beszélni skypon Hollandiából. Nyugodt és mosolygós, jó volt látni. Szerencséje van, kedveli Őt a család, akik az étterem  tulajdonosai. Nagy vacsora készült és többször hívták: hungarian Olivér...., estére 800 euróért vásároltak be tüzijátékot, másnapra 300 fő már foglalt asztalt, indult a melós hétköznap.


Bár a képen nem ez látszik, a cicák nyugtalanok voltak a tüzijáték alatt. Az idén a kutyámra rendkívüli figyelmet fordítottam, hangos tv mellett sokat simiztem, oda is feljöhetett ahova nem szoktuk engedni, bevált.
A hímzett cicák pedig szépen alakulnak:


7 megjegyzés:

erdoseva55 2015. január 3. 18:01  

Nagyon érdekes dolgokat mutattál! Az én keresztfiam egy alkalommal kilyukasztott léggömböket fotózott, amik tele voltak előtte vízzel. Nagyon érdekes volt az is.
Jól alakul a hímzésed, édesek a cicák!
Szép vasárnapot Nektek!

Rita 2015. január 3. 19:52  

Sok szerencsét a fiadnak!

A cicás képpel nagyon gyorsan haladsz!

Palkó 2015. január 3. 21:39  

Nahát, hogy Ti miket ki nem találtok!? Nagyon érdekes, tényleg!
Az én kutyám a petárdáktól bemenekül a házába, és olyan fokon feltapad a falra, hogy volt már olyan, hogy kimentem megnyugtatni, kerestem, benyúltam a házába is, és nem találtam meg... elemlámpávalé mentem vissza, mert aggódtam, hogy hova lett, és akkor vettem észre a háza belső falán...
A cicáid tényleg nagyon szépen alakulnak! :)

Tüzes Beáta 2015. január 3. 22:13  

Ildikó: nincs ebben érdekes, beengedem, sőt felengedem magam mellé az ágyra és nagy hangon a tv és simi, bevált.
Borzasztó állatot megnyugtatni szilveszterkor. Nehéz.

Palkó 2015. január 3. 22:30  

Az érdekeset a videókra mondtam :)

Igen, az állatokat ez a petárdázás kiűzi a világból...
Amíg a kutyánk kicsi volt, mi is minden Szilveszterkor behoztuk a nappaliba, és velünk nézte a tv-t :) Most már viszonylag megszokta, legalábbis nem menekül fejvesztve, hanem bebújik a házába...

Tüzes Beáta 2015. január 3. 22:44  

Videók? Bödőcs Tibor mentett ki minket az unalomból.

Laucica 2015. január 4. 23:46  

Tényleg jók ezek a videók!! Meg hát a macskás hímzés:)
Boldog új évet!!!