Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. március 23., hétfő

Szalagból virágok



Több próbálkozás után rájöttem hogyan készítsem el a rózsát. Kettőt vágtam le darabokban, mert az elhasznált szalagot visszabontani nem lehet. A japán rózsahajtogató készletem alapján elkészült bimbó már tetszik. A szirmokat itt-ott apró öltéssel javítom vagy fixálom le, mert enélkül nem adja a kívánt formát. Kénytelen voltam sokat vacakolni vele, mert a rózsa a csokor legmutatósabb része. Most már megtanultam, halad is. Két nagyobb virágnál többet nem tudok egy nap megcsinálni, mert nagyon megfájdul a kezem, a vastag szalagokat nagyon nehéz áthúzni a vásznon.




Tegnap hozott a lányom tavaszi tortát. Vége a vizsgaidőszaknak, ilyenkor szívesen foglalkozik valami nagyon mással mint a tanulás. Mi meg örülünk ennek. A torta nem csak szép lett, de finom is. Köszönjük!


Savanyú káposztát sütöttem krumplival és most főzőkolbásszal. Ötlet.

9 megjegyzés:

chanson 2015. március 23. 16:38  

Bea, valami gyönyörűek a rózsák. Nagyon ügyes kezed van... :-)

A torta is jól néz ki. :-)

Jucus 2015. március 23. 17:24  

Nagyon megdolgozol Te ezekért a rózsákért, de megéri!
Én lánykám is szívesen süt-főz (szintén) vizsgaidőszak után :o) Istenien néz ki a tavaszi tortátok!
A káposzta alá teszel valamit? Gondolom, a krumpli és a kolbi később kerül bele?

Bejegyzésedhez: a szomszéd mustárt vetett talajfertőtlenítőül, ők kimondottan biokertészkednek. Ők a tarack ellen vetik és állítólak szuper! Próbáld meg, hátha!

Jucus 2015. március 23. 17:25  

Ja, még annyit, hogy vetőmagboltban lehet kapni az erre a célra szolgáló vető mustármagot, Kertdoktor zacsiban.

Vera 2015. március 23. 22:04  

Lehet hogy megszenvedtél , de gyönyörű igy egyben... Szépek a színek is...

Lányod meg nagyon ügyes Micsoda szépséges torta...

Savanyúan sütöd vagy előtte kimosod a káposztát?,

Drága Bea... ha már az emailodat sem nézed meg.... akkor itt kívánunk megint boldog névnapot!!!!!!!!

Tüzes Beáta 2015. március 23. 22:25  

Kimosom a káposztát és jól kinyomom a levét, úgy sütöm.

Palkó 2015. március 24. 13:05  

Csodálatosan szép ez a szalaghímzés, Bea! Elhiszem, hogy nem egyszerű, de az eredmény fantasztikus!
A lányod pedig nagyon ügyes, fantasztikus a torta! :)
Utána számoltam, még belül vagyok a 8 napon :) Úgyhogy nagyon boldog névnapot kívánok én is :)))

Hajni 2015. március 24. 20:57  

Nagyon szép lesz az a szalaghímzés :) s azt a tortát bizony én is megkóstolnám...

erdoseva55 2015. március 25. 2:46  

Mesés a szalaghímzésed! Remélem, hogy hamar ki tudod pihenni a kezed fáradtságát a hímzés után .
Jajj , az a torta valami csodás!
Köszönöm a főzés ötletet, már sokszor tényleg nem tudom, mit készítsek én sem :)
Névnapodon utólag is minden jót kívánok Neked!