Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2015. április 10., péntek

Újra mozaikot rakok



Gyönyörű képet találtam. A címe Sophia Z. De az is lehet, hogy ez egy stílusra vagy az alkotóra utal. Próbáltam utána keresni a neten, nem sikerült, bár nem voltam kitartó. Bárhogy legyen, ezt jó lenne elkészíteni keresztszemesben, mert úgy részletgazdagabb és ebben az esetben ez egy mennyei kép lenne. Most 40x50-es méretet rendeltem, és bele vagyok esve, imádom ezt a mozaikos képet készíteni!
48%-kal olcsóbban, most 20 dollárért, azaz 6 ezer Ft-ért kapható, postaköltség Kínából nincs. Remek!
Ma megkaptam, az újabb szalaghímzést is. A kettőt egyszerre rendeltem, mégis 4 nap különbséggel érkezett. Ez még olcsóbb. (Imádom aliexpress-t!)


Egy párna és a négy sarkára a négy bojt,


a párnahuzat már össze van varrva, így még nem is tudom hogyan készítem el????  Megnehezíti a munkát, az biztos!


A mintaív mindig mutatja hogyan kell a virágokat elkészíteni.
Anett! Kérted tanítsalak meg rá. Nem kell ettől félni, minden mutatva van a készletben!
De azért én is félek. Mindig.


Szépek a szalagok.
Ráadásnak ez volt a csomagban ajándéknak:


Felakasztottam a lámpámra. Ha két munkát rendelek egyszerre akkor mindig küldenek valami kedves ajándékot.

7 megjegyzés:

Jucus 2015. április 10. 19:22  

Amindenségit, de csodás ez a mozaik! Szuper-szép lesz, ha elkészül, már látszik a szőnyeg alja!
A szalaghímzésért le a kalappal!

Laucica 2015. április 10. 19:58  

Ez a mozaik is miyen jó! (bár még a balerinás szalaghímzésedet emésztem:)), de ez a mozaik is nagyon felkeltette a kíváncsiságomat, milyen lesz a végén!

Palkó 2015. április 11. 8:52  

Nem csodálom, hogy élvezed ezeket a mozaikokat, nagyon részletgazdag, és gyönyörű képek!
Belőled kinézem, hogy ki is hímeznéd, nekem nem lenne türelmem hozzá... :)
A szalaghímzésen pedig szintén csak ámulok, gyönyörű eredményt hoz ez a technika!
A balerina már készen is van?

Textilkeret: azt értem alattam, amikor patchwork technikával fejezi be a keresztszemessel hímzett képet. Középen a hímzés, körben a színes anyagok... úgy gondoltam, egy négy képes fali lógó-képet készítek én is az RP évszakokból.

Szép hétvégét, sok örömteli kreatív pillanatot kívánok szeretettel! :)

Vera 2015. április 11. 9:13  

Hú de szép ez a kép... valóban az jut az embernek eszébe, hogy milyen csodás lehet kihímezve is...A sárga rózsa készítése hasonló, mint amit annak idején Erdős Éva mutatott, és én is elkészítettem selyem szalagból...
Most aztán van amivel elfoglald magad... Szép és tartalmas hétvégét!

agnesordog 2015. április 11. 9:18  

Ahogy nézem a szalaghimzéses munkáidat, egyre jobban késztetést érzek a kipróbáláshoz. Sok évvel ezelőtt már volt ilyen löketem, akkor vettem hozzá a "Szalaghímzés ABC-je " című könyvet. Akkor átlapoztam , és eldöntöttem, majd veszek igazi selyemszalagokat a neten, és akkor kipróbálom! Ebből azóta sem lett semmi, de most áttúrtam a könyvszekrényt, legalább a könyvet előtaláltam :-) Valami csodaszépeket készítesz, és ez igen inspiráló , köszönöm !

Anette kincsei 2015. április 12. 1:43  

Ugy irigyellek, hogy ilyen batran belevagsz uj es uj dolgokba es ilyen szuperul sikerul is!! Nagy turelmed van es csodaszepeket keszitesz minden teruleten! Biztatasodnak koszonhetoen rendelte en is egy keszletet, remelem konnyu kategoriat valasztottam, mert amiota meglattam nalad a szalaghimzeses viragokat, azota nem hagy nyugodni, hogy en is kiprobaljam.Mar konyveket is toltottem le hozza.

Andulka 2015. április 12. 20:32  

Gyönyörű lesz ez a kép is!