Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. január 28., csütörtök

Csomagot kaptam


"Katamesétől". Köszönöm nagyon itt is, hatalmas örömet okozott. Rengeteg fonalat kaptam, külön a SOK rózsaszínt. Használni festegetni. Textileket, amit rögtön használtam is:


Amikor a postás csengetett pont az ágyon ücsörögtem és a kisebb vásznakat pakolgattam ki, gondolkozva, hogy ezeket el kellene használni. Vannak olyanok amiket megvettem, mert leárazva volt, jó ötletnek tűnt, de ide-oda rakosgatom, nem kell. Ágytakarót varrok a lányomnak. Jó nagyot a kétszemélyes ágyukra. A csomagban kapott anyagok után szentül elhatároztam meg is valósítom az elképzelésemet. Kata által küldött anyagokból is szabtam 7 kockát, összesen 81-et. Pontosan, vonalzóval mérve, ceruzával rajzolva, mert jobb, mint a textilkréta. Most lettem vele kész, el is fáradtam nagyon. A kuka tele lett maradékokkal, pedig a 10 cm-esnél nagyobb darabokat félre tettem és külön zacskóba raktam, sokat gondolkozva azon, hogy minek ez nekem? Kell, mert dísznek, szegélynek jó. Rendesen lefogyasztottam a készletemet, de ez volt a cél.


Lassan kész a tető, a kontúrokat kibontottam. Igaza van Ritának, anélkül is szép. Nem avatkozok bele, mert megbomlik a finomsága.

10 megjegyzés:

agnesordog 2016. január 28. 18:32  

Ezek szerint Te is takarót fogsz készíteni ?! Kíváncsian várom !

CathlenKata 2016. január 28. 18:58  

Sok sikert a takaróhoz, ha kell még anyag csak írj, van bőven, én úgysem tudok varrógéppel bánni.
Sosem gondoltam, hogy az örökségem ekkora örömet okoz.....

Vera 2016. január 28. 20:10  

Látom van miből kézimunkázni...Ügyes vagy...A takaró gondolatáig jutottam el .. már régebben...De aki annyit totojázik egy sima táskán is, nem tudom szabad -e befogni...

MJ 2016. január 28. 20:22  

No igen! Mifelénk erre mondták: -aki tud, az télen s nyáron tud! :)

Rita 2016. január 28. 21:40  

Hajrá, takaróvarrás!

A házad gyorsan tető alá került.

Tüzes Beáta 2016. január 28. 22:33  

Ági: én nem olyan szépet készítek, mint te, csak egyszerű kockákat illesztek.
Kata: pokoli nagy örömet okozott.
Vera: nem nagy ügy, de sok anyag kell hozzá.
Annyira jól esik, hogy időt szántok rám!!! Köszönöm mindenkinek.

Le trame della Galaverna 2016. január 29. 0:07  

I'm sure that you will do a beautiful work.

JuciKa 2016. január 29. 15:10  

Milyen nagyságú anyag darabokból varrod a takarót? Fonal is van bőven :) lesz mivel bíbelődni ebben az esztendőben. Jó munkát hozzá!

Palkó 2016. január 30. 19:35  

Hatalmas munkába fogtál! Kíváncsian várom a végeredményt!
A hímzéseid is nagyon szépen alakul!

Tüzes Beáta 2016. január 31. 18:24  

Juci: most 24x24-es kockákat vágtam.