Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. január 20., szerda

Haladás


Szeretem készíteni ezt a készletet. Nagyon könnyű és sokat öltögetek, de mostanra döbbentem rá mekkora meló lesz. Ritkábban fogok jelentkezni, mert érdemben nem tudok mit mutatni.
Hacsak nem a fánkot:


A kisült fánk felét csokival öntöttem le, a kókuszreszelék inkább jól mutat, mint intenzíven érződne. A maradékot lekvárral ettük.

10 megjegyzés:

Rita 2016. január 20. 18:39  

Hú, tényleg nagy meló, de szép lesz!

CathlenKata 2016. január 20. 18:43  

Hát nem picike az biztos, meg súlya is van elég tartani.
De a végeredmény csodaszép lesz, az már most látszik!

Anette kincsei 2016. január 20. 19:02  

Jo, hogy jelentkeztel, mar pont nezegettem te is nagyon eltuntel... :-(
Nagyon guszti a fankod!!
Orulok, hogy a te esesed "jobban sikerult", mint az enyem.
Kitarto vagy a hatalmas keszleteddel, en sajna mar megint harmat varrok egyszerre, de mar egy Micimackossal is szemezgetek....

Fáni 2016. január 20. 20:06  

Biztosan nagyon szép lesz a végeredmény.
A fánkod meghozta az étvágyamat, még az is lehet, én is csinálok :)

Le trame della Galaverna 2016. január 21. 0:21  

Beautiful stitch and very spectacular mini cake

erdoseva55 2016. január 21. 10:24  

Én is kedvet kaptam Tőled a fánk sütéshez! Nem vagyok egy sütú- főző, de a fánkot mindenki szereti nálunk.
A munka óriási, amibe fogtál, de csodaszép lesz!

Névtelen,  2016. január 21. 10:25  

Nagyon szép lesz!

A fánk pedig nyami! :)

Lia

Vera 2016. január 21. 18:04  

Nagyon ügyes vagy...készen állok én is, lassan hogy hozzáfogjak...

Palkó 2016. január 21. 18:06  

Első perctől látszott, hogy hatalmas :) Persze Nálad már megszoktuk :)
Nagyon szép lesz!
Fánkot meg átdobhatnál egy-kettőt... :)

Andulka 2016. január 23. 14:30  

Fánk: nyami! A minta biztosan nagy meló lesz, de téged ismerve nem fog kifogni rajtad!