Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. augusztus 4., csütörtök

Császármorzsa


A szék háttámlája és a körülötte levő zöld levelek vannak soron.  Nagyon meg vagyok elégedve a kép pixelességével, vagy Edit által találóan nevezett konfettis szórásával. Van egy félig kész HAED képem és az talán "szórtabb". Nagyobb a felbontásuk. De már látom kapni lehet a mini HAED-eket, kisebbek, azok lehetnek hasonlóak. Szépen látszik minden amit hímzek.


Vettem Császármorzsát. Legyen, ha édességet kívánunk. Pár napja elkészítettem:


Finom, de valamit rosszul csinálhattam, mert nekem nem esett morzsásan szét. Egy evőkanál meggylekvár van ráöntve.


Ezt a képet meg csak úgy, mert gyönyörű. A férjem kémleli az eget. Meg a Holdat távcsővel.

11 megjegyzés:

Vera 2016. augusztus 4. 20:55  

A hímzéseddel szépen haladsz..

A császármorzsa házilag sokkal finomabb,ez tele tartósítóval...
Nálunk sokszor van...de amig Ádám kicsi volt, és itt volt, még többet főztem...nagy kedvence volt, a lekvár mellé még fahéjas cukor is járt...és egy kitalált mese...


Vera 2016. augusztus 4. 21:02  

Józsi fotója meg gyönyörűséges...!

Palkó 2016. augusztus 4. 21:41  

A fiam is nagyon szereti a császármorzsát, de nekem sem sikerül soha, mindig csomóban marad - de én a hagyományos módon próbálom :)
A kép tényleg nagyon látványos, de nem irigyellek ezért a sok-sok x-ért! Csak csodállak! :)
A naplemente pedig csodajó fotó lett!

Tüzes Beáta 2016. augusztus 4. 22:23  

Ildikó: hát persze, a sok x nem az intenzív élet része.

Andulka 2016. augusztus 5. 17:15  

Nagyon jól haladsz a képeddel, jó lenne kölcsönkérni tőled a turbó tűidet, hátha akkor én is haladnék végre a képemmel :-(. A naplementés kép gyönyörű!
A császármorzsa még így is guszta (nyami).

Rita 2016. augusztus 6. 15:58  

Nekem konfettisnek tűnik ez a szép kép, de ha te mondod, elhiszem:).

A császármorzsát még sohasem próbáltam, jó ötlet.

Fáni 2016. augusztus 7. 9:23  

Gyorsan haladsz, de ez megszokott Tőled.
Amikor gyerekek voltunk, és Édesanyám megkérdezte az Öcsémet mit főzzön, mindig a " császármorzsát meggy befőttel" volt a válasz.
Én is csináltam már, de nem az igazi :( - olyan morzsás tepsiben és sparhelt tetején készül - de azért nem volt rossz.
Lehet, hogy csinálok is a jövő héten,egészen kedvet kaptam hozzá :)

erdoseva55 2016. augusztus 7. 19:39  

Én nem próbáltam sosem a bolti, zacskós változatát, csak a saját magam készítette császármorzsát.
Az én receptem:6 evőkanál cukor, /1 evőkanál búzadara / , 30 dkg liszt felesben, 4 dl tejföl, 16 dkg vaj, 6 tojás, só, Összekeverjük,- a tojásfehérjét én külön felverem,- majd hozzáadom. Kb piskóta szerű állagú kell , hogy legyen!
A vajat kicsit fel kell olvasztani.
Negyed órát pihentetjük.
Sütjük, közben forgatjuk. Hamar elkészül.
Próbáld ki Beáta, hátha Nektek is ízlik :)

Névtelen,  2016. augusztus 8. 11:09  

Gyorsan haladsz a munkával. Nagyon szép lesz.

Lia

Tüzes Beáta 2016. augusztus 8. 17:18  

Évi: köszönöm a receptet!!!