Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. október 31., szerda

Textilekről


Kínából rendelek jackardot, meg mintás organzát, ezt lejjebb mutatom. Elképzelhető, hogy itt is lehet kapni, de nem tudom hol?  Az ára sem mindegy. Ezt a 1mx 1,5m-es darabot 12 dollárért vettem.  Hétfőn érkezett meg. Nem rakom el, szem előtt van, hogy folyamatosan ezen gondolkodjam, mit is készítsek belőle?


Így néz ki a szoknya kiszabva, hogy szép legyen az esése, de még csak a ruha felső részével vagyok kész:


Sok választásom nem volt, ruha készül belőle. Bár később, tavasszal lehet majd egy kabát. A ruhát díszíteni nem lehet, mert az anyag olyan szép, hogy kár lenne elrontani bármivel, így a fejdíszre fektettem hangsúlyt:


Három variáció után ennél maradtam. Két színű szaténból és a ruha anyagából szegtem egy csíkot és összefontam. Kevés dísz került rá. Jó ötlet a vékony fémszálra felfűzött gyöngy, mert tartása van, az ötletet innen vettem:
( Ebben bőven van Swarovski kristály is)


Gyönyörű  babák oldalára találtam. Megtekinthető itt. 



Ezek pedig a mintás organzák, amit szintén Kínából vettem 2-3 dollárért. Nagyon szépek!

5 megjegyzés:

Névtelen,  2018. november 1. 9:06  

Mennyi csodaszép anyag! Most aztán lehet tervezgetni. Az a hópelyhes különösen tetszik nekem.
Lia

Vera 2018. november 1. 17:27  

Szerelmetes lettél ám a varrásba!!!Szép anyagok!Jó varrogatást!

Edit 2018. november 2. 13:14  

Gyönyörűek az anyagok!
Látszik, nagy örömmel készíted ezeket a ruhákat. :)

Rita 2018. november 3. 9:07  

Fantasztikus anyagok!

A fejdísz nagyon egyedi, ügyesen kitaláltad!

Tüzes Beáta 2018. november 3. 18:48  

Hű, az anyagok jó alaposan megmozgatják a fantáziám. Szívesen foglalkozom evvel valóban.