Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. február 15., péntek

Baba: Quing Dynasty


Babagyűjtő lettem. Érdekelnek a nemzetközi népviseletek, pláne ha az ilyen szépen van elkészítve babával együtt. Pusztán a doboza is látványos. Na de ami benne rejlett! :





Hibátlan kézi munkával készített a baba öltöztetése, díszítése,


a ruhája meg pontosan méretre nyomtatott aprólékosan kidolgozott (mű)selyem. A hölgy az 1644-1912 közötti Quing Dinastiából egy menyasszony.


Egy hónappal ezelőtt rendeltem Kínából 6000 Ft-ért. Tegnap érkezett meg. Csodáltam minden oldalról, majd visszatettem a dobozba. De így nem jó, mert nem látom. Szeretnék venni egy üveghengert, remélem kapok. Éééés veszek egy gésát is. Felbátorodtam a kiváló minőségen, ami kínai áru lévén kicsit bizonytalansággal tölt el minden alkalommal, de ezt mostanra már el kell felejtenem.

10 megjegyzés:

Holdgyöngy 2019. február 15. 21:12  

Hova "süllyed" az ember?! Ismerem, én is egy babáról kezdtem, anno.Olvastam kínai, mondom, mennyi lehetett, így tényleg nem drága.

Tüzes Beáta 2019. február 15. 21:28  

Süllyedek? Érthetetlen.

Névtelen,  2019. február 16. 0:15  

Szépségeket alkotsz folyamatosan, érthető, ha újabb szépségek, technikák iránt dobban meg a szíved. A gyűjtés épp úgy szenvedély, mint az alkotás, a kézimunka. :)
A doboz elegáns lett, sőt: decens. :) Összeállt minden elem egy új egésszé.
Brigi

Pudding et Biscotte 2019. február 16. 10:31  

You are adding a very beautiful doll to your collection! The kimono is full of wonderful details and the doll looks very finely crafted. Have a nice weekend, Beáta!

Holdgyöngy 2019. február 16. 11:57  

Idézőjelbe tettem, s velem volt a párhuzam. A gyűjtésre értettem.

Vera 2019. február 16. 13:00  

Egész szép gyűjteményed lesz babából...Kedvedre babázhatsz és persze, közben sokat tanulsz magadtól is...Jó ügyködést!

erdoseva55 2019. február 17. 14:17  

De jó! Nagyon szép! Nekem csak egy kis holland népviseletes babám van, de az egyik fapapucsa már valamerre elkeveredett! Nagyon szeretem, kedves emlék! Kíváncsian várom a többi babád! :)

Rita 2019. február 17. 16:48  

Nagyon különleges baba! Tényleg kár dobozban tartani.

Edit 2019. február 18. 18:35  

Érdekes hobbijaid vannak: makett, babagyűjtemény. De nagyon tetszik, amit csinálsz. Olyan jó lehet ilyen szépségekre ránézni.
És a hímzésekkel is mindig meglepsz. Mindig van a talonban egy-egy, amit csak előhúzol és megmutatsz.
Jól haladsz a DIM képpel is. Hajrá!

Tüzes Beáta 2019. február 18. 20:39  

Holdgyöngy: nem tudnál megbántani.
Igen, olyan jó hogy sok szép dolog vesz körül.Lehet hogy már mondtam: soha nem gondoltam rá, hogy baba gyűjtő legyek. De Anikó kirobbantotta belőlem ezt a gondolatot a Tőle kapott első babával és nem bántam meg.