Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. április 20., szombat

Kellemes Húsvéti Ünnepeket...


kívánok mindenkinek ezzel a tál sonkával. 4 órán keresztül főztem, utána mézzel és mustárral bekenve sütöttem. Bár holnap lesz az ünnep, már ma megettük a felét.


Imádom az IKEA-t! Csak ott lehet mélyített keretet venni:


Míg ott sétálgattam és várakoztam ( mert nem egyedül voltam ), a keretek részlegén felfedeztem a mágnestáblákat. Ezt eddig nem is vettem észre, de nagyon praktikus, jobb mint a most használt parafa tábla amit a hímző asztalomra téve mindig elhasal ha egy rögzítő tűt beleszúrok. Több papír kell nekem egy-egy munkához amit figyelek és ez fixen tartja mert a falra van csavarozva:


Most az ajándékba kapott csoki báránykákat és a hong kongi hűtőmágnest tartja, de nem sokáig lesz üres. Nagyon praktikus. Továbbá:


Találós kérdés: ez vajon mi? Egy tüll izzósor. Mik vannak! Naná, hogy ezt is megvettem.



Még nem találtam meg a helyét. Csodákra bukkan az ember az IKEA-ban és mindezt alíg több mint 10 ezer Ft-ért. Nagyon jó árak is vannak.

6 megjegyzés:

Holdgyöngy 2019. április 20. 22:16  

Most aztán jó éhes lettem.szep ünnepet neketk@

Pudding et Biscotte 2019. április 21. 6:48  

You had a very interesting harvest at Ikea, Beata! The magnet board is very clever for the needles and the tulle garland very elegant! I can see you have also made the Winter sampler by Janlynn, how patient you are! I wish you a happy Easter and a good meal with what is left of this appetizing ham ;))

Vera 2019. április 21. 17:43  

Kellemes ünnepeket...

Hogy miket találsz...szép!

Rita 2019. április 22. 8:36  

Boldog húsvétot!

Köszönöm az aplikátorról szóló infót.

Praktikus és szép dolgokat találtál.