Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. április 17., szerda

Lady



Szalaghímzésnek indult, de nagyon szép papír virágokat vettem és azokat használtam fel. Nem könnyű kitölteni a textilre nyomtatott mintát.  Soknak találtam a virágot és csipkével, tollal is takartam a színes alapot, ami erősen látszik. Lásd: a virágok alá én csak pöttyös tüllt öltöttem fel, az alatta látszó csipke csak nyomtatva van. Színekben összehozni sem volt egyszerű. Többször felvarrtam, majd lebontottam az elképzelt részletet.


Ez konty akar lenni. A hajat öltöttem is és hajfonatot is készítettem, szintén sok próba után lett állandó.


Most először használtam strasszkövet aplikátor  segítségével és nagyon tetszik! A ruha és a kesztyű alá tüllt tettem arra öltöttem, hogy meglegyen a csipke hatása. Mikor kész lett kisollóval körbe vágtam. Olyan kontúr öltéseket használtam a ruhához és az asztal terítőhöz amit nem leöltök, hanem lebegve hagyom és a hosszú öltést alul apró keresztöltéssel formálom. Ez nem biztos, hogy így érthető. Tőletek tanultam, blogosoktól. A párhuzamos öltéseket a ruhán gyöngyökkel dugtam el. Ez egy elég gyors folyamat.


Hatalmas hajrában voltam, nem tudom miért? Addig abba sem hagytam amíg el nem készült, látni akartam minden részletét hogyan fog kinézni. Kész és ma messze elkerültem a hímzőasztalomat.

9 megjegyzés:

Vera 2019. április 17. 18:38  

Szépséges lett! ügyes vagy, hogy igy sikerült összehozni!

erdoseva55 2019. április 17. 19:03  

Micsoda szépen megvalósítottad! Nem semmi volt megtervezni úgy, hogy szép legyen, s megfeleljen az elvárásaidnak.
Szép hetet, Áldott ünnepet kívánok!

Tüzes Beáta 2019. április 17. 19:14  

Kellemes ünnepet nektek is!

Rita 2019. április 18. 7:54  

Az a konty! A strasszkő-aplikátort nem értem.

Pudding et Biscotte 2019. április 19. 7:39  

This is a very precious work, Beata! The flowers are very well arranged and their are so many details our eyes can linger on! Really beautiful!

Edit 2019. április 19. 21:39  

Szuper lett az összhatás! Ismét hoztad a színvonalat, amit már megszokhattunk Tőled. :)

JuciKa 2019. április 21. 9:53  

Nagyon szép, különleges!