Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. április 11., csütörtök

Kép a Pinterestről


Ti is kaptok e-mailt a Pinterest-től miszerint: Önt ezek a képek érdekelhetik. Én mindig rákattintok, mert esetemben így is van és ott találtam ezt a hölgyet.


Érdekel a Richelieu hímzés, amit ki szeretnék próbálni. Itt a jó alkalom, a képet mentettem, elvittem a Póló terminálba és az Ildikótól kapott takács vászonra nyomtattam a képet. Lelkesen elkezdtem a magas hímzéssel, amit a mindent tudó könyvemből néztem ki. A képet nem lehet kinagyítani annyira, hogy kifürkésszem hogyan készült. Én azt gondoltam így jó lesz. Rosszul is csináltam, rondán is dolgoztam:


Több öltésmintát, több fonalat is kipróbáltam, nem ment.


Akkor megoldom úgy, ahogy jónak gondolom és ez végre most tetszik. Ecru színű organzát (? ) gombostűztem a terítő részre és barack színű horgolófonállal egyszerű láncöltéssel készítem. Ahol leöltöm  a szélét ott levágom.


Gyönyörű papírvirágokat vettem a  piros szín ehhez jobban tetszik. A ruha fehér lesz.



Új pudingot találtam és ki is próbáltam. Tettem a tetejére egy átnyomott gesztenyemasszát, mert nem bíztam a krém finomságában.


Tetejére tejszínt. Tolle tejszínt, amit másodszorra sem tudok kellően keményre felverni. Maradok a Hualánál. Csúnyán vágtam, közepesen finom,de azért jobb mint a bolti.

6 megjegyzés:

Vera 2019. április 12. 9:51  

igen.. szoktak küldeni értesitést és képeket, hogy hátha tetszik, mert ők tudják, te mit néztél meg...
Én úgy gondolom az Ildikó anyaga nem alkalmas a richelieu himzéséhez...Len vászon vagy napszövet anyagra szoktak dolgozni/gondolom más anyag is van///...Bár utána kéne járni...
Süti guszta...

Pudding et Biscotte 2019. április 12. 14:49  

Pictures on pinterest often keep their secrets and it is sometimes hard to use them as a basis, but you will do great, Beata, because you have the ability to adapt and turn challenges into very personal creations. Good luck to you!

Palkó 2019. április 12. 20:36  

Nahát, hogy Te mikbe belefogsz! Kíváncsian várom, milyen lesz - bár biztos nagyon szép :)
A süti meg csábító...
Szép hétvégét kívánok!

Rita 2019. április 12. 20:43  

Jó új dolgokat tanulni, hajrá!

Én nem merek rákattintani az új linkekre, annyi ötletem van, és olyan kevés az időm...

Tüzes Beáta 2019. április 14. 18:55  

Vera: igazad van, vékonyabb anyag kell a Richelieu hímzéshez.
Rita: kész csoda, hogy munka és két gyerek mellett is ilyen szép kézimunkákat tudsz készíteni. Ismerem: mikor mindenki pihen, az estétől az éjszakába nyúlóan van pár óra magadra.

Edit 2019. április 16. 13:17  

Hűha! Megint valami szépség készül. Csodállak, amiért ilyesmikbe belevágsz, és mindig valami jó sül ki belőle.
Kíváncsian várom, ez a kép milyen lesz.
Jól néz ki a sütid is.