Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. május 23., csütörtök

Főleg sütikről



Van egy sütis könyvem amiből több recept is felkeltette az érdeklődésem. Még Húsvét előtt megvettem a leárazott marcipánt a Lidl-ben,  nem romlik meg és mostanra lett  kedvem elkészíteni. Azért ajánlom, mert hamar elkészíthető és tényleg sport szelet marcipán nélkül is, hiszen étcsokit kell olvasztani a tetejére. Finom.


Megint találtam egy érdekes pudingot. Most ez van gorcső alá helyezve. Legutóbb a gesztenyés kockát próbáltam ki ebből a sorozatból. Jó is, kevés is, 270 Ft-ot megér.


A fiaim smoothies kedvelőek. A jelentése hosszan tartó, azaz egész napra ellát vitaminokkal és ásványi anyaggal. Egyik fiam a gyümölcsöket, másik a banán, nyers spenót, uborka és hasonlókat kedveli. Mivel egy pohárnyit készíteni nem lehet, így minden reggel kapok én is egy pohárral tőlük. Nagyon megkedveltem, mert jó ízű, vízzel és nem tejjel készül.


Én is készítettem egy adagot délután és azt kortyolgattam míg varrtam. Haragszom a divat étkezésekre, de ez egy nagyon jó dolog.


Haladásom a hímzéssel.

Kéményesek: a katasztrófa védelemtől jöttek ki. Az egész utcát, környéket ellenőrizték és elmondásuk szerint sok helyen találtak problémát. Tegnap újra jöttek és mivel szakembert hívtunk ki, hogy megfeleljünk az elvárásoknak, eltekintettek a büntetéstől, ami 50-500 ezer Ft-ig terjed. Arra kértek hívjuk őket ha a kémény megfelelően bélelve, kéményesek az engedélyt megadták. A kazánon egy kék vonalkódnak kell ezt igazolnia. Ma a gázszerelő azt mondta nem vagyok köteles beengedni őket. Puff! Ezt nem tudtam. Azért írok róla hogy tudjátok. Sok százezerbe kerül a tavaly november elején hozott rendelet betartása, amiről nem értesítettek, de büntetni kimennek mindenhova. Tehát: senki nem köteles beengedni őket! Bár ez csak most lehet így, választások után már nem. Nem tudom, de már én is olyan paranoid lettem mint az ország vezetője.

3 megjegyzés:

Rita 2019. május 23. 20:40  

Nagyon guszta a süti, köszi a receptet.

A hímzéssel szupergyorsan haladsz.

Vera 2019. május 25. 4:54  

Himzésed szépen alakul...
Guszta a süti...

Andulka 2019. május 26. 16:54  

Nagyon jól haladsz a képeddel! A süti nagyon guszta! Smoothies: jó, hogy a gyerekek gondoskodnak a te vitaminellátásodról is! ;-)