Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. május 26., vasárnap

Menyasszonyi ruha







Ez a ruha most tetszik. Régóta szerettem volna ilyet készíteni, fejben sokáig készültem rá. Az előző ruhát szétbontottam, újra szabom a koreai vásznat. Mindenből sokat tanulok, gyakorlatot szerzek, mert örömet jelent evvel foglalkozni.


A ruhától féltem a legjobban, de sok mérés után sikerült, evvel elment egy délután.


A díszítést a felső részre egy nagy csipkéből vágtam ki és még ezt is daraboltam, mert a ruha oldalára is kellett. Most már még többet levágnék belőle, mert szerintem sok lett. Nem varrtam, strasszkövek vasalásával fixáltam, így ezen már nem lehet javítani. Majd a következőnél már tudom. De ez most tetszik!

7 megjegyzés:

Vera 2019. május 26. 19:32  

Csak rájössz, hogy kell készíteni...Jó kis türelmed van, azt gondolom, nekem már nem lenne...Kézzel vagy géppel varrtad?A csipkéket gondolom mindenkép kézzel kell varrni!

Tüzes Beáta 2019. május 26. 19:59  

A ruhát géppel, a csipkéket kézzel varrtam. Örülök hogy most végre jó lett!

Holdgyöngy 2019. május 27. 18:00  

Érdességként, hátha elindít benned valamit, ha nem csak megnézed:
https://sokszinuvidek.24.hu/viragzo-videkunk/2019/05/25/babak-leptek-el-a-130-eves-orsegi-hazat/#img8533

Edit 2019. május 28. 16:59  

Óh, de jól sikerült darab! Ügyes vagy nagyon.

Rita 2019. május 28. 21:48  

Nagyon pepecs munka, de megérte!

Fáni 2019. május 29. 7:32  

Én csak ámulok, bámulok. Mennyi türelem kell egy ilyen kicsi ruha elkészítéséhez, gyönyörű :)

Tüzes Beáta 2019. május 30. 19:18  

Holdgyöngy: gyönyörű ruhák, szép kiállítás. Köszönöm.