Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. június 3., hétfő

Kép az internetről


Másolva textilre:


és itt, a fotón látva, hogy ez a szoknya nem jó.(?)  Rengeteget bontok. Ez főleg a fenyőre igaz. 5 féle ötletet kipróbáltam miből készítsem a boát. Hatodszorra lettem vele elégedett. A díszítés is kihívást jelentett, de én imádom a kreatívan megoldható munkákat.


Találtam itthon "ezüst" hóembereket, mozdonyt,



A kislány egy cicás kosarat helyez el a fenyőn.


A macinak még hiányzik a ruhája,


és a szőnyeget is meg kell nyírnom, mert kilóg a képből. Szeretem a kihívásokat, hát ez az. Pokoli fárasztó művészinek lenni.

3 megjegyzés:

Névtelen,  2019. június 4. 12:19  

Nekem tetszik a szoknya. Nagyon kellemes hangulata van ennek a képnek. Mikor lesz már Karácsony?

Lia

Rita 2019. június 4. 13:23  

Az a maci! Nagyon cuki!

Vera 2019. június 4. 17:42  

Ügyes vagy... szerencsére még sokára lesz karácsony Lia...