Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2019. június 6., csütörtök

Textilkép


Kész! Nagyon szerettem készíteni.


A felső rész érdekessége számomra: a gyertya lángja az égbe száll. Kívántam is, mikor a " varázsport" rászórtam a vászonra.


Az asztal,


a lányka haja, erre elment 4 óra. Kétféle színt fogtam össze és a DMC fonál elhasználása közben azon gondolkodtam, ha szükségem lenne hasonlóra honnan szerezném be? Ötféle szín volt féláron az egyik boltban és jó lesz valamire alapon megvettem. Ezt horgolófonálnak árulták. Azóta sem láttam hasonlót sehol, pedig pótolhatatlanul szép színei vannak,


és végül a fa alatt a maci is jó lett.

Most pihi van, visszatérek a keresztszemes munkára. Nagyon megszállott tudok lenni egy saját elképzeléseket megvalósító munkánál és ki is merít. A varrással is így vagyok.

7 megjegyzés:

Holdgyöngy 2019. június 6. 20:22  

Megszállottan érdemes csinálni, úgy érdemes. Ezt a hozzávalókat vetted, s te raktad össze? Minden elismerésem ahogy mindent kikísérletezel. Az a haj tényleg sikerült, kár hogy nem lehet azt a fonalat még kapni. Ügyes voltál, ismét.

Tüzes Beáta 2019. június 6. 20:31  

Köszönöm a dícséretet!
Azokat a hozzávalókat használtam amik itthon voltak.

Fáni 2019. június 6. 23:13  

Mindig csodállak, mi mindenbe belekezdesz, megcsinálsz. Amikor megnyitom a blogodat, izgatottan várom milyen újdonsággal lepsz meg bennünket.
Nagyon szép lett a kép, a színek

Vera 2019. június 7. 5:18  

Textilkép:::::különleges,érdekes!

Rita 2019. június 7. 13:59  

Bravó a találékonysághoz, a problémamegoldáshoz. Elhiszem, hogy fárasztó. Nekem is a sima kötés-horgolás-hímzés jelenti a pihenést, amikor az agyam nem, csak a kezem jár.

Névtelen,  2019. június 7. 15:03  

Meseszép lett, gratulálok hozzá. Nagyon kellemes hangulatot áraszt ez a kép.

Lia